// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵

مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO با قهرمانی تیم Astralis به پایان رسید

قهرمان دومین و آخرین رویداد Major سال ۲۰۱۹ بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شد.

پرونده دومین و آخرین رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۹ بسته شد. این رویداد با نام StarLadder Berlin Major 2019 به مدت دو هفته میزبان ۲۴ تیم برتر جهان در بازی کانتر استرایک بود. مرحله اصلی مسابقات شامل دو مرحله گروهی و یک مرحله حذفی بود که در نهایت هشت تیم برتر رویداد در کنار دریافت جایزه نقدی جواز حضور در رویداد Major بعدی را که در فصل بهار سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد دریافت کردند. مجموع جوایز مسابقات Major در بازی CS:GO یک میلیون دلار است که نیمی از آن به تیم قهرمان تعلق می‌گیرد.

دانلود از آپارات

شب گذشته دو تیم Astralis و AVANGAR بایستی در بازی فینال مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 با یکدیگر روبه‌رو می‌شدند تا قهرمان پانزدهمین رویداد Major بازی Counter Strike: Global Offensive را مشخص کنند. در این بازی که در نقشه‌های Inferno و Dust II پیگیری شد شاهد قدرت‌نمایی تیم دانمارکی Astralis در مقابل قزاق‌ها بودیم. بازیکنان Astralis با نمایش خوبی که در اختیار علاقه‌مندان ورزش الکترونیک قرار دادند توانستند با کسب نتایج ۱۶:۶ و ۱۶:۵ حریف خود را در هم کوبند و عنوان قهرمانی را کسب کنند.

تیم Astralis بعد از ۱۶۹ روز توانست یک بار دیگر به عنوان قهرمانی در مسابقات بازی کانتر استرایک دست یابد. این چهارمین قهرمانی تیم Astralis در یک رویداد Major بود که آن‌ها را به تنها تیمی که به چنین دستاوردی در بخش حرفه‌ای بازی CS:GO دست یافته‌اند تبدیل می‌کند. لازم به ذکر است که دانمارکی‌ها در دو سال اخیر سه عنوان Major خود را به صورت پیاپی به دست آورده‌اند و در سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان بهترین تیم کانتر استرایک جهان معرفی شدند.

دانلود از آپارات

دانمارکی‌ها با کسب چهارمین عنوان Major خود توانستند عنوان موفق‌ترین تیم کانتر استرایک در مسابقات Major را از آن خود کنند. این عنوان پیش از این در اختیار تیم Fnatic بوده است که با کسب عنوان قهرمانی در سه رویداد Major در سال ۲۰۱۵ به آن دست یافته بود. در سال ۲۰۱۶ نیز Fallen و هم‌تیمی‌هایش که بیشتر با نام تیم SK Gaming شناخته می‌شوند با قهرمانی در دو رویداد ESL One: Cologne 2016 و MLG Major Championship: Columbus 2016 توانستند بیش از دو میلیون دلار جایزه را در یک سال به‌دست آورند که رقم قابل توجهی بود.

در نهایت، نیکولای ریدز معروف به device که شب گذشته ۲۴ ساله شد در مجموع ۲ بازی فینال ۴۲ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۷۱ به عنوان Rating خود در مقابل تیم AVANGAR به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) معرفی شد. این دومین MVP است که device در یک رویداد Major در بازی کانتر استرایک به‌دست آورده است و در مجموع چهاردهمین مدال او در کل بازه فعالیتش در بازی کانتر استرایک خواهد بود. نیکولای با رسیدن به این رکورد هم‌رده مارسلو دیوید ۲۴ ساله که بیشتر با نام coldzera شناخته می‌شود، شد.

device Astralis

طبق آماری که سایت Esports Chart منتشر کرده است، بازی فینال مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 با ثبت بیش از ۸۳۰ هزار بیننده هم‌زمان، پربیننده‌ترین بازی مربوط به این رویداد بوده‌ است. بعد از آن بازی بین دو تیم NaVi و NRG با ثبت ۷۶۷ هزار بیننده و بازی تیم‌های Astralis و Team Liquid با داشتن ۶۵۳ هزار بیننده هم‌زمان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

با پایان یافتن مسابقات StarLadder ایستگاه بعدی علاقه‌مندان به بازی کانتر استرایک دو رویداد BLAST Pro Series: Moscow 2019 و ESL One: New York 2019 است که هر دو با حضور تیم‌های مطرح جهان پیگیری خواهند شد.

StarLadder Berlin Major 2019

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولAstralis۵۰۰ هزار دلار
دومAVANGAR۱۵۰ هزار دلار
سوم-چهارمRenegades۷۰ هزار دلار
NRG Esports
پنجم-هشتمENCE۳۵ هزار دلار
Team Vitality
Natus Vincere
Team Liquid
نهم-یازدهمmousesports۸.۷۵۰ هزار دلار
G2 Esports
CR4ZY
دوازدهم-چهاردهمMIBR۸.۷۵۰ هزار دلار
FaZe Clan
North
پانزدهم-شانزدهمNinjas in Pyjamas۸.۷۵۰ هزار دلار
DreamEaters


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده