نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی The Legend of Bum-bo مشخص شد

سرانجام زمان در دسترس قرار گرفتن بازی The Legend of Bum-bo که پیش‌درآمدی برای مجموعه‌ی The Binding of Issac ادموند مک‌میلین به حساب می‌آید، اعلام شد.

ادموند مک‌میلین (Edmund McMillen) بازی The Legend of Bum-bo back را اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و از انتشار این اثر در سال ۲۰۱۷ خبر داد. متاسفانه، این بازی با مشکلات زیادی در توسعه روبه‌رو شد که این موضوع تأخیر چند مرتبه‌ای آن را به‌دنبال داشت. بااین‌حال، در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مک‌میلین با انتشار یک تریلر تازه از عرضه‌ی نسخه‌ی پیش‌درآمد بازی The Binding of Issac در آبان ماه سال جاری خبر داده است. شما می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی The Legend of Bum-bo اثری معما محور در سبک دک بیلدینگ و با المان‌های روگ-لایک است. با اینکه این توصیف کمی پیچیده و قلمبه‌سلمبه به نظر می‌رسد، اما بااین‌حال این بازی بسیار سرگرم‌کننده است. برخلاف The Binding of Issac، بازی The Legend of Bum-bo back از مبارزات مبتنی بر نوبت در فرمول استفاده می‌کند. دراین‌میان، بازیکنان با استفاده از کنار هم قرار دادن چهار سمبل مختلف قادر به انجام کارهای متفاوتی در بازی خواهند بود. پرواضح است که تفاوت‌های زیادی در فرمول The Binding of Issac و این بازی وجود دارد، اما مک‌میلین و تیمش صرف‌نظر از ژانر، مهارت بسیاری در خلق گیم‌پلی عالی و هیجان‌انگیز دارند. سبک و طرح‌های هنری بازی دقیقا مشابه بازی Issac است و المان‌های روگ-لایک به خوبی در تاروپود جهان بازی تنیده شده است.

بازی The Legend of Bum-bo دارای هزاران آیتم و اقلام ریز متفاوت است که بازیکنان می‌توانند در طول مراحل بازی که تصادفی ایجاد می‌شوند، به آزادسازی آن‌ها اقدام کنند. همچنین هر آیتم با اصلاح و ارتقای بیشتر، حتی قوی‌تر از قبل هم خواهد شد. در این اثر شاهد چهار کاراکتر قابل بازی خواهیم بود که به تنوع بازی می‌افزاید و تجربه‌ی دوباره‌ی آن را لذت‌بخش می‌کند. بسیاری از طرفداران بازی The Binding of Issac بیش از پانصد ساعت مشغول تجربه‌ی این بازی بوده‌اند، بنابراین گیم‌پلی اعتیادآور یکی از مواردی است که آن‌ها از بازی The Legend of Bum-bo می‌خواهند.

بازی The Legend of Bum-bo در تاریخ ۲۱ آبان (۱۲ نوامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر و مک قرار می‌گیرد. همچنین مک‌میلین در توییتر تایید کرده است که این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد، اما ظاهرا در خصوص انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی خیلی مطمئن نیستند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به این بازی معمایی را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده