نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

اولین تصاویر از حضور شخصیت مرگ در پشت صحنه فیلم Bill and Ted Face the Music

اد سلیمان دو تصویر از پشت صحنه فیلم Bill and Ted Face the Music منتشر کرده که در آن‌ها شاهد بازگشت ویلیام سدلر، بازیگر نقش مرگ هستیم.

اوایل این ماه بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) رسما به پایان رسید و این فیلم اکنون وارد مراحل پس از تولید شده است. در این اثر قرار است شاهد بازگشت ویلیام سدلر، بازیگر نقش مرگ در فیلم Bill and Ted's Bogus Journey، نیز باشیم که تا به امروز تصویری از او در این فیلم منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از حضور شخصیت مرگ در پشت صحنه قسمت سوم فیلم Bill and Ted (بیل و تد) منتشر شده است.

به‌تازگی اد سلیمان، یکی از دو خالق این مجموعه و نویسنده قسمت سوم، دو تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Bill and Ted 3 (بیل و تد ۳) را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور ویلیام سدلر، بازیگر نقش مرگ هستیم که یک تصویر پشت صحنه فیلمبرداری فیلم را نشان می‌دهد و در تصویر دیگر سدلر در زمان استراحت و حین ناهار دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Bill and Ted Face the Music

فیلم Bill and Ted Face the Music

کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، آنتونی کاریگان در نقشی شرور و منفی، هال لندون جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، ایمی استاچ در نقش خانم پرستون، بک بنت در نقش دیکون لوگان، جیما مایز در نقش پرنسس جوآنا پرستون، ارین هیز در نقش پرنسس الیزابت لوگان، جیلیان بل و کید کادی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده دین پریسوت، کارگردان فیلم Galaxy Quest (ماجراجویی کهکشانی)، بوده است.

فیلم Bill and Ted Face the Music برای اکران در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده