نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید فصل چهارم سریال Mr. Robot از مرحله پایانی سریال خبر می‌دهد

شبکه USA تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال Mr. Robot را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است و به پایان اتفاقات سریال اشاره دارد.

ماه تیر امسال بود که اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال Mr Robot (آقای ربات) منتشر شد و مدتی پیش شاهد انتشار تریلر دیگری از فصل پایانی این سریال فوق‌العاده مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه دیگری از فصل چهارم سریال مستر ربات منتشر شده است. شبکه USA به‌تازگی تریلر جدیدی از فصل پایانی سریال Mr. Robot منتشر کرده که در این تریلر کوتاه شاهد اشاره به وقایع پایانی هستیم که الیوت به کم بودن زمان باقی مانده اشاره دارد و ظاهرا او سرانجام قرار است با رز سفید نیز ملاقات کند. این تریلر درواقع به مناسبت یک ماه مانده تا زمان شروع پخش فصل چهارم منتشر شده و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فصل چهارم و پایانی سریال Mr. Robot در طول کریسمس سال ۲۰۱۵ جریان دارد که الیوت و مستر ربات که نسخه خشونت طلب او است، در حال شروع مسیری برای تبدیل شدن به هدف اول هستند که آن‌ها را مستقیما روی رادار اشخاص خطرناکی مثل وایترز، ارتش تاریکی، فیلیپ پرز، E Corp و نیروهای ناشناخته که در حال ترور هستند، قرار خواهد داد. هر خطری که پیش روی مستر ربات باشد، یک زنگ خطر برای الیوت نیز خواهد بود. رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ و مایکل کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mr. Robot حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش فصل پایانی سریال Mr. Robot قرار است از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ۱۳۹۸) آغاز شود. فصل چهارم سریال مستر ربات در ۱۳ قسمت تولید شده و مانند سه فصل گذشته، سم اسماعیل وظیفه ساخت و کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل چهارم سریال Mr. Robot را بر عهده داشته است. ملک پیش از این برای بازی در سریال Mr. Robot یک جایزه امی دریافت کرده و نامزد دریافت ۲ جایزه گلدن گلوب نیز شده بود، 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده