// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

مراحل ساخت بازی Concrete Genie به پایان رسید

استودیو PixelOpus در حساب کاربری خود اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی Concrete Genie تمام شده و برای عرضه آماده است.

بازی Concrete Genie در مهر ماه به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی ماجراجویی سعی دارد داستان خاص و درگیر کننده‌ای را روایت کند؛ داستانی که قرار است پر از نقاشی‌های زیبا و جهانی مرموز باشد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو PixelOpus، سازنده Concrete Genie، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که مراحل ساخت Concrete Genie تمام شده است.

به‌عبارتی این بازی گلد شده است و برای عرضه در تاریخ ۱۶ مهر ماه (هشت اکتبر) آماده است. Concrete Genie روایت‌گر داستان پسری به نام اَش است که در دفتر خود طراحی می‌کند، اما همیشه مورد اذیت و آزار دیگران قرار می‌گیرد. دراین‌میان وی متوجه یک قدرت عجیب می‌شود و سعی دارد ازطریق آن صفحه‌های پاره شده دفتر خود را برگرداند. جدا از بخش داستانی، Concrete Genie دارای حالت عکاسی است تا بازیکنان بتوانند لحظات به‌ یادماندنی را ثبت کنند.

همچنین یک بخش واقعیت مجازی هم برای کاربران پلی استیشن VR درنظر گرفته شده است. جدا از بخش داستانی حالت واقعیت مجازی، یک حالت رایگان هم درنظر گرفته شده که به شما اجازه می‌دهد به چهار منطقه برای خلق نقاشی دسترسی داشته باشید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده