نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

هنرنمایی هالک شگفت‌ انگیز در تریلر جدید بازی Marvel's Avengers

پس از کاپیتان آمریکا، حالا نوبت بروس بنر و هالک شگفت‌انگیز رسیده تا خود را درقالب یکی دیگر از تریلرهای معرفی و کوتاه بازی Marvel's Avengers به‌گیمرها معرفی کند.

چندی پیش، ناشر و سازنده‌ی بازی جدید و به‌شدت مورد انتظار Marvel's Avengers یعنی کمپانی اسکوئرانیکس و استودیوهای ایداس مونتریال و کریستال داینامیکس، یک تریلر جدید با محوریت معرفی کاپیتان آمریکا را در دسترس گیمرها قرار دادند و آن‌ها را با ظاهر استیو راجرز و مهارت‌های او در میدان نبرد آشنا کردند.

همانطور که حدس هم می‌زدیم، این سبک از تبلیغات بازی احتمالا تمامی اعضای گروه «انتقام‌جویان» را دربر بگیرد و حالا در جریان آخرین اخبار بازی، تریلر جدید Marvel's Avengers سراغ غول سبز بی‌اعصاب و درعین حال، نخبه‌ی اونجرز یعنی هالک/بروس بنر رفته است. در این تریلر کوتاه، ضمن نمایش حرکات شدیدا پرخاش‌گرایانه و خرابکارانه‌ی هالک، یکی از ظاهرهای قابل شخصی‌سازی او را می‌بینیم که یک کت‌وشلوار را برتن این قهرمان عظیم‌الجثه کرده و رنگ پوستش را هم خاکستری (ظاهر جو فیکسیت کمیک‌های کلاسیک هالک) می‌کند. مبارزات هالک که حرکات و صدای او توسط تروی بیکر ضبط شده‌اند، به‌احتمال خیلی زیاد، حسی خاص و یگانه را نسبت به‌سبک‌های مبارزه‌ای دیگر کاراکترهای بازی به‌گیمر بدهد و بیشتر از بقیه‌ی اونجرها، روی تخریب محیط و از بین بردن گروهیِ دشمنان تمرکز داشته باشد. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر کوتاه و جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده