نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید فصل دوم سریال Jack Ryan منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار

شبکه آمازون با انتشار تریلری جدید و کامل از فصل دوم سریال Jack Ryan، تاریخ انتشار این سریال مورد انتظار را سرانجام تایید و اعلام کرد.

ماه مرداد امسال بود که شبکه آمازون از تمدید سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال مورد انتظار بودیم، اما تاریخ انتشار آن اعلام نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این سریال منتشر شده که سرانجام در پایان تریلر متوجه زمان انتشار سریال شدیم. آمازون به‌تازگی تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Jack Ryan (جک‌ رایان) را منتشر کرده که درواقع تریلر رسمی و کامل سریال است و در طول آن با اتفاقات فصل دوم بیشتر آشنا می‌شویم. در طول تریلر به‌نظر می‌رسد که جک رایان و دیگر اعضای CIA که برای انجام مأموریت در آمریکای جنوبی حضور دارند، دچار مشکل شده‌اند و ظاهرا باید با چالش بزرگ‌تری در مقایسه با اتفاقات فصل اول مواجه شوند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر آمازون اعلام کرد که فصل دوم سریال Jack Ryan که در هشت قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) از این سرویس استریم منتشر شود. همچنین پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan منتشر شده که در این پوستر تنها شاهد حضور جک رایان هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل دوم سریال Jack Ryan

فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan قرار است ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی، را که یک تحلیلگر سازمان CIA است، روایت کند که در مورد سلاح‌ها و نیروهای غیر قانونی که در جنگل ونزوئلا حضور دارند، تحقیق کند و به همین دلیل او به آمریکای جنوبی سفر می‌کند. همان‌طور که تحقیقات جک باعث جلب توجه‌ گسترده‌ای به او شده است، رئیس جمهور ونزوئلا دستور حمله را آغاز می‌کند. به رهبری جک رایان و همکارانش در یک مأموریت جهانی با حضور ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا، این عملیات در حال انجام است تا کسانی که قصد سرنگونی رئیس جمهور را دارند، از بین بروند و همچنین کشور در آستانه یک هرج‌و‌مرج بزرگ به یک کشور با ثبات تبدیل شود.

جان کرازینسکی، وندل پیرس، نومی راپاس، جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، مایکل کلی و جان هوگناکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، کارلتون کیوس و گراهام رولند وظیفه ساخت فصل دوم سریال جک رایان را نیز بر عهده داشته‌اند. همچنین پیش از انتشار فصل دوم، این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده