نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فصل سوم سریال Westworld ممکن است با قسمت‌های کمتری منتشر شود

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، فصل سوم سریال Westworld ممکن است دارای قسمت‌های کمتری در مقایسه با دو فصل اول سریال باشد.

اواخر ماه تیر امسال و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های دو فصل اول و همچنین حضور و معرفی شخصیت‌های جدید فصل سوم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل سوم سریال وست ورلد ممکن است با تعداد قسمت‌های کمتری منتشر شود. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، فصل سوم سریال Westworld ممکن است کوتاه‌تر از دو فصل اول باشد و گفته می‌شود که برخلاف دو فصل اول این سریال که در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه HBO منتشر شده بودند، فصل سوم سریال وست‌ورلد قرار است در هشت قسمت تولید و منتشر شود که در صورت درست بودن این خبر، فصل سوم دو قسمت کمتر از دو فصل اول این سریال خواهد داشت.

با این حال، مشخص نیست که کاهش احتمالی تعداد قسمت‌های فصل سوم سریال Westworld روی مدت زمان هر قسمت تاثیر خواهد گذاشت و شاهد قسمت‌های طولانی‌تر خواهیم بود یا تغییری در مدت زمان هر قسمت داده نخواهد شد. ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فص سوم سریال وست‌ورلد دسترس نیست و تنها طبق تریلرهای آن می‌دانیم که پارک دوباره بازگشایی شده که شاهد دوره جنگ جهانی دوم خواهیم بود و بخش زیادی از تمرکز فصل سوم نیز احتمالا در شهر است. 

پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO آغاز شود که هنوز تاریخ رسمی برای آن اعلام نشده است. مانند دو فصل اول، جاناتان نولان و لیزا جوی، وظیفه ساخت فصل سوم سریال وست‌ورلد را نیز بر عهده داشته‌اند که مدتی پیش  کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO از احتمال ساخت فصل چهارم و پنجم این سریال نیز خبر داده که هنوز سریال Westworld رسما برای دو فصل آینده تمدید نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده