نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویل پولتر به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings اضافه شد

ویل پولتر پس از توافق با آمازون برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) اضافه شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، ویل پولتر، بازیگر فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ)، پس از توافق با شبکه آمازون به جمع بازیگران این سریال لایو اکشن اضافه شده و او قرار است نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سریال ارباب حلقه ها را بازی کند که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش پولتر منتشر نشده و همچنین آمازون نیز واکنشی به این خبر نداشته است. علاوه بر بازی در هر سه قسمت فیلم The Maze Runner، پولتر در طول سال‌های اخیر برای بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، فیلم War Machine (ماشین جنگ)، فیلم Detroit (دیترویت)، فیلم The Little Stranger و فیلم Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندراسنچ) شناخته شده که امسال شاهد نقش آفرینی این بازیگر ۲۶ ساله در فیلم Midsommar (میدسامر) نیز بوده‌ایم.

پیش از این نیز خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه مارکلا کاونا در حال مذاکره با آمازون برای بازی در نقش تیرا در سریال The Lord of the Rings است. همچنین مدتی پیش آمازون با انتشار ویدیویی سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها را معرفی کرد که طبق آن، جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال فانتزی حضور خواهند داشت. خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارد. ماه اسفند گذشته اطلاعات جدیدی از سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شد که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد، اما تاکنون اطلاعات بیشتری از اتفاقات این سریال منتشر نشده است.

همچنین گفته می‌شود که مراحل فیلمبردرای و تولید سریال The Lord of the Rings قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود و انتظار می‌رود که شاهد انتشار این سریال فانتزی فوق العاده مورد انتظار در سال ۲۰۲۱ از آمازون پرایم باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده