// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته سوم شهریور 1398 برای اندروید

در سومین هفته از شهریورماه ۹۸، بازی نقش‌آفرینی Shin Megami Tensei: Liberation Dx2 را درکنار چند اثر معمایی دیگر معرفی کردیم. با زومجی همراه باشید.

در هفته سوم شهریور ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Liberation Dx2 را معرفی کردیم که یکی از نسخه‌های سری نقش‌آفرینی Shin Megami Tensei به‌شمار می‌رود و بازیکنان در آن باید با استفاده از موجودات اهریمنی به‌نبرد گروهی تبهکار بروند. همچنین بازی معمایی Sole Light را داشتیم که در آن بازیکنان در محیطی ایزومتریک باید کاراکتر خود را به‌مقصد برسانند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Shin Megami Tensei: Liberation Dx2

Shin Megami Tensei: Liberation Dx2

اولین بازی هفته را به یکی از نسخه‌های سری نقش‌آفرینی محبوب Shin Megami Tensei اختصاص داده‌ایم. Shin Megami Tensei: Liberation Dx2 یکی از نسخه‌های این مجموعه است که برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. این بازی روایت‌گر قهرمان بی‌نامی است که با نصب شدن نرم‌افزار Devil Downloader روی موبایلش، توانایی تسخیر و احضار موجودات شیطانی را به‌دست می‌آورد. مدتی نمی‌گذرد که او متوجه می‌شود افرادی که به این برنامه دسترسی دارند، جزو دو دسته آزادکنندگان و آکولیت‌ها هستند. آکولیت‌ها افرادی هستند که به افراد خاص جامعه حمله می‌کنند و گروه آزاد‌کنندگان سعی بر متوقف‌کردن این افراد دارند. پس از گذشت اتفاقات مختلف، قهرمان بازی به گروه آزادکنندگان می‌پیوندند و حال این وظیفه شما است که با یک گیم‌پلی نقش‌آفرینی عمیق به‌مبارزه با گروه تبهکار بپردازید. بازی دارای بخش‌های مختلف همانند بخش داستانی، دانجن‌ها، دوئل با سیار بازیکنان و مأموریت‌های مختلف است که باعث شده تا Shin Megami Tensei: Liberation Dx2 به اثری با محتوای بسیار تبدیل شود. اساس مبارزات بازی نوبتی است و شما باید با برنامه‌ریزی فراوان به سراغ نبردهای خود بروید. اگر به بازی‌های نوبتی با المان‌های نقش‌آفرینی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Shin Megami Tensei: Liberation Dx2 را روی فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Shin Megami Tensei: Liberation Dx2

RWBY: Crystal Match

RWBY: Crystal Match

بازی بعدی یک اثر جذاب معمایی به‌نام RWBY: Crystal Match است که استودیو بازی‌سازی Crunchyroll Games, LLC وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی مچ‌تری شما می‌توانید ابتدا شخصیت‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بازی را با آن‌ها انجام دهید. هدف شما مرتب کردن ۳ یا تعدادی بیشتر سنگ‌ رنگارنگ است که با به‌دست آوردن آن‌ها به هدف خود برسید. سازندگان در RWBY: Crystal Match چالش‌ها و پازل‌های مختلفی را پیش روی بازیکنان قرار داده‌اند که هرکدام به‌صورت منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند. آن‌ها همچنین به‌منظور تنوع بخشیدن به گیم‌پلی بازی، قدرت خاصی به‌نام Semblance در بازی قرار داده‌اند که شما می‌توانید به‌واسطه آن سنگ‌های ارزشمند و رنگی را از آن خود کنید. بازی از بخش شخصی‌سازی هم بهره می‌برد و شما می‌توانید لباس‌های کاراکترهای خود را تغییر دهید. هرکدام از این لباس‌ها و شخصی‌سازی‌ها، توانایی‌های ویژه‌ای را دراختیار کاراکتر شما قرار می‌دهند که می‌توانید در بازی از آن‌ها به‌نفع خود استفاده کنید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های سبک مچ‌تری هستید، RWBY: Crystal Match را از دست ندهید.

دانلود بازی RWBY: Crystal Match

SARKWO

SARKWO

SARKWO اثری پازل‌محور از استودیو SidKinG است که در آن بازیکنان وظیفه دارند تا دایره‌های رنگی را به‌مقصد برسانند. بازی از بخش آموزشی مناسبی بهره می‌برد که به‌خوبی بازیکنان را با ساختار خود آشنا می‌کند. بازیکنان در SARKWO باید کنترل توپ‌های رنگی مختلفی را به‌عهده بگیرند و آن‌ها را به‌درون چاله‌ها هدایت کنند. در این بین بایستی توجه داشته باشید که گوی‌ها باید در چاله‌های هم‌رنگ خود قرار گیرند. از چالش‌های بازی می‌توان به حرکت همزمان گوی‌ها اشاره کرد. به‌نحوی که اگر شما انگشت خود را به‌سمت راست بکشید، تمامی گوی‌ها به آن سمت کشیده می‌شوند. درواقع شما باید با استفاده از المان‌های محیطی و چهار جهت اصلی گوی‌ها را به مقاصد درست برسانید و امتیاز کسب کنید. موسیقی‌های لذت‌بخش و طراحی دستی و ساده بازی درکنار گیم‌پلی پیچیده همگی باعث شده‌اند تا SARKWO به یک بازی سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. این بازی معمایی را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی SARKWO

Chessplode

Chessplode

بازی Chessplode سبک جدیدی از بازی رومیزی شطرنج را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی توسط استودیو Juanma Altamirano توسعه داده شده است و علاوه‌بر تمامی قوانین اصلی بازی شطرنج از یک قانون اضافی نیز بهره می‌برد. در این قانون جدی، زمانی‌که بازیکن یکی از مهره‌های رقیب را بزند، تمامی مهره‌های او و رقیب که در ردیف عمودی و افقی آن مهره قرار داشتند، از صفحه بازی حذف می‌شوند. تنها زمانی تمامی مهره‌ها حذف نمی‌شوند که شاه در آن ردیف قرار داشته باشد. سازندگان در این بازی سه بخش Levels ،Multiplayer و Basic Levels قرار داده‌اند. بازیکنان در بخش Multiplayer می‌توانند به‌صورت آنلاین با دیگر افراد به‌رقابت بپردازند. بخش Levels هم مراحل چالشی مختلفی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد که در آن باید شاه را مات کنند. بخش سوم و Basic Levels هم مشابه با بخش Levels مینی‌گیم‌های آسان‌تری را برای آشنایی به بازیکنان ارائه می‌کند. لازم به‌ذکر است که شما می‌توانید روی یک گوشی و به‌صورت محلی نیز این بازی را به‌صورت دونفره تجربه کنید. طراحی Chessplode ساده و مینیمال است و بازیکنان به‌راحتی می‌توانند روی بازی شطرنج و نحوه مات کردن شاه تمرکز کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند در بخش Create Levels مینی‌گیم‌های مدنظر خود را طراحی کنند. اگر می‌خواهید بازی شطرنج را با یک قانون جدید تجربه کنید، Chessplode را روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Chessplode

Sole Light

Sole Light

آخرین بازی هفته را به یک اثر جذاب معمایی با دوربین ایزومتریک اختصاص داده‌ایم که استودیو Risco Software Sp. z o.o وظیفه انتشار آن را به‌عهده داشته است. Sole Light شما را وارد دنیایی شگفت‌انگیز می‌کند که در آن المان‌های هنری و معمایی بسیاری دیده می‌شود. شخصیت اصلی این بازی پسری است که بای در خطوط از پیش‌تعیین شده حرکت کند و خود را به آتشی که در صفحه‌نمایش داده می‌شود، برساند. در این بین، شخصیت اصلی تنها نیست و شما باید کنترل هم‌زمان نسخه‌های ذهنی او را هم به‌عهده بگیرید. این نسخه‌ها به‌شما کمک می‌کنند تا پورتال‌های جابه‌جایی را فعال کنید تا بتوانید به‌انتهای مسیر برسید. باید توجه داشته باشید که از روی هر بلوک تنها یک‌بار می‌توانید عبور کنید و پس از گذشتن از آن‌ها، این بلوک‌ها فرو می‌ریزند. در طراحی مراحل خلاقیت زیادی خرج شده است و گرافیک بصری و سه‌بعدی بازی از نقات قوت آن به‌شمار می‌روند. برای تجربه گیم‌پلی بازی Sole Light تنها باید روی جهت مناسب صفحه گوشی بکشید و با نگه داشتن آن شخصیت را حرکت دهید. در مجموع Sole Light اثری است که لایق تجربه شدن است و هم‌اکنون می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Sole Light

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده