نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

شخصیت Sans بازی Undertale به بازی Super Smash Bros اضافه می‌شود

نینتندو در رویداد نینتندو دایرکت، با نمایش تریلری، اضافه شدن شخصیت Sans از بازی Undertale به Super Smash Bros Ultimate را رسما تایید کرد.

زمانی که بازی کوتاه و دوبعدی Undertale معرفی شد، علی‌رغم ظاهر ساده‌ای که داشت توانست نظرات مثبت زیادی را به‌سمت خود معطوف کند. پس از اینکه یک سال از زمان عرضه بازی روی کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد، حال اما نینتندو در جدیدترین قسمت از برنامه نینتندو دایرکت خود، خبر خوبی را به طرفداران بازی Super Smash Bros Ultimate داد؛ طی خبری که اعلام شد قرار است لباسی با قیمت ۰.۷۵ دلار به این بازی اضافه شود که با استفاده از قابلیت شخصی‌سازی، گیمر بتواند شخصیتی شبیه به Sans در بازی آندرتیل را به آن اضافه کند.

پس از اینکه درخواست‌های زیادی مبنی‌بر اضافه شدن شخصیت Sans به بازی Super Smash Bros Ultimate شنیده شد، نینتندو نیز با به‌روزرسانی شماره ۵.۰ این بازی که امشب رسما منتشر می‌شود، جواب خواسته‌های طرفداران را داد و او را به‌نحوی به بازی اضافه کرده است.

در همین رابطه ماساهیرو ساکورای، کارگردان بازی Super Smash Bros Ultimate، تایید کرد که بنابه تمایل زیاد گیمرهای سراسر جهان مبنی‌بر اضافه شدن Sans به بازی، تیم سازنده نیز خواسته طرفداران را شنیده و تا جایی که امکان داشت آنها را عملی کرده‌اند. ساکورای اضافه می‌کند که او و توبی فاکس، سازنده بازی آندرتیل، در گذشته نیز همدیگر را ملاقات کرده‌ و ساعت‌ها در کنار هم تجربه بازی Super Smash Bros Ultimate را داشته‌اند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که در نمایشگاه E3 2019 خبر اضافه شدن شخصیت Banjo-Kazooie به بازی Super Smash Bros Ultimate توسط نینتندو تایید شد. حال در جریان نینتندو دایرکت اخیر مشخص شد که Banjo-Kazooie و Sans هردو با به‌روزرسانی پیش‌رو به بازی اضافه خواهند شد. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای معرفی Sans در بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

به‌نظر شما اضافه شدن یکی از شخصیت‌های بازی آندرتیل بازهم می‌تواند به طرفداران بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه کند و این بازی را بیش از پیش محبوب نگه دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده