// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Lego Hidden Side تا Stranger Things 3: The Game

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Adventure Pinball گرفته تا دو بازی Celestial Fate و Colorlane را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته دوم شهریور ماه، بازی‌های متعددی عرضه شدند. در میان بازی‌های عرضه شده، اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌ آفرینی با المان‌های MMO هستید، بازی اندروید و آیفون Perfect World Mobile می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرمر، می‌توانند بازی آیفون و اندروید Bloop Islands را تجربه کنند. در ادامه نگاهی کوتاه به بازی‌های هفته دوم شهریور ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

A Park And Pigeons

A Park And Pigeons

بازی A Park And Pigeons بازیکن را در نقش کبوتری قرار می‌دهد که تنها باید یک کار را انجام دهد و آن هم غذا خوردن است. درواقع تنها مکانیزم بازی این است که مدام در پارک غذا بخورید و امتیاز بیشتری را کسب کنید.

دانلود بازی A Park And Pigeons

Acron: Attack of the Squirrels

Acron: Attack of the Squirrels

در بازی Acron: Attack of the Squirrels بازیکن باید از آکرون‌های طلایی محافظت کند. البته ساختار بازی به‌گونه‌ای است که یک حالت واقعیت مجازی هم درنظر گرفته شده است و در جریان آن باید آکرون‌ها را بدزدید.

دانلود بازی Acron: Attack of the Squirrels

Adventure Pinball

Adventure Pinball

تیم سازنده Adventure Pinball سعی کرده المان‌های نقش‌آفرینی را با پین‌بال ترکیب کند. ازاین‌رو بازیکنان در ماجراجویی خود باید ازطریق مکانیزم‌های پین‌بال، با نیروهای تاریک مبارزه کرده و آن‌ها را از بین ببرند.

دانلود بازی Adventure Pinball

Age of Viking Conquest

Age of Viking Conquest

Age of Viking Conquest یک بازی شبیه‌ساز جنگ است که شما را در نقش وایکینگ‌ها قرار می‌دهد. در ادامه باید به کشورهای مختلف شمال اروپا حمله کرده و آن‌ها را تسخیر کنید تا بتوانید خود را به‌عنوان یک قدرت برتر، معرفی کنید.

دانلود بازی Age of Viking Conquest

AudioWizards

AudioWizards

در بازی AudoWizards باید بتوانید به‌خوبی صداها را از یکدیگر تشخصی دهید، زیرا این بازی برپایه صدا ساخته شده است. بازیکن در نقش جادوگری قرار می‌گیرد که باید به‌کمک ساندمن، استاد خود، سرزمین Sondview را از دست هیولاهای مختلف نجات دهد.

دانلود بازی AudoWizards

Axes.io

Axes.io

Axes.io یک بازی بتل رویال است، اما تیم سازنده به‌واسطه‌ی مکانیزم‌های متفاوت سعی کرده تجربه‌ی جدیدی را ارائه دهد. در این بازی تمامی بازیکنان یک تبر دارند و باید با پرتاب تبر، یکدیگر را از بین ببرند.

دانلود بازی Axes.io

Ballz A Poppin

Ballz A Poppin

در بازی Ballz A Poppin بازیکنان در نقش یک مربع رنگی قرار می‌گیرند که باید از ابتدای مسیر به انتهای آن برسد، اما بین تعدادی توپ رنگی و موانع مختلف گرفتار شده است. شما باید با ضربه‌زدن روی توپ‌ها، مربع رنگی را به انتهای مسیر برسانید.

دانلود بازی Ballz A Poppin

Bloop Islands

Bloop Islands

Bloop Islands جزو بازی‌های اکشن سه‌بعدی است که از ساختار هزارتو برای ارائه یک گیم‌پلی لذت بخش استفاده کرده است. بازیکنان در اینجا با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش می‌توانند مراحل را پشت سر بگذارند و از موانع جاخالی دهند.

دانلود بازی Bloop Islands

Burning Dot

Burning Dot

اگر در زمان استراحت خود در مدرسه و کار به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده، اعتیاد‌آور و هیجان‌انگیز هستید، Burning Dot می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بازیکن در نقش یک Burning Dot قرار می‌گیرد و می‌تواند کارهای مختلفی نظیر بریدن، سوزاندن طنابی که بمب به آن وصل است و موارد مشابه دیگری را انجام دهند تا معماها و سکوبازی‌های بازی را پشت‌سر بگذارد.

دانلود بازی Burning Dot

Celestial Fate

Celestial Fate

Celestial Fate یک بازی MMO و نقش‌آفرینی است که براساس رمان چینی Journey to the West ساخته شده است. تیم سازنده با ارائه مکانیزم‌های ساده در گیم‌پلی سعی دارد مخاطبان زیادی را جذب Celestial Fate کند تا لحظات هیجان‌انگیزی را کسب کنند.

دانلود بازی Celestial Fate

Champion Strike

Champion Strike

Champion Strike یک بازی آنلاین رقابتی است که بازیکنان را در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌دهند که با کارت‌های مبارزه‌ای خود وارد میدان نبرد می‌شوند. هرکارت مکانیزم مبارزه‌ای خود را دارد و باید استفاده‌ی مناسبی از آن‌ها داشته باشید تا پیروز شوید.

دانلود بازی Champion Strike

Colorlane

Colorlane

Colorlane درظاهر یک بازی ساده است، اما مکانیزم‌های گیم‌پلی اصلا ساده نیستند و باید در انجام بازی دقت کنید. به‌عبارتی در بازی پلتفرم‌هایی با رنگ‌های مختلف قرار دارند و شما هم در نقش مربعی قرار می‌گیرید که رنگ اضلاع آن با یکدیگر فرق دارد. در ادامه برای فرود آمدن روی هر پلتفرم، باید هم‌رنگ با آن باشید.

دانلود بازی Colorlane

Cook To The Beat

Cook To The Beat

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ریتمیک و آشپزی هستید، Cook To The Beat می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی هر ظرف غذا موسیقی مخصوص‌به خود را دارد و باید موسیقی مورد نظر را شروع کنید تا ظرف غذا آماده شود.

دانلود بازی Cook To The Beat

Dinosaur Party

Dinosaur Party

Dinosaur Party هم یکی دیگر از بازی‌های رقابتی هفته دوم شهریور ماه است که بازیکنان را وارد چالش‌های مختلفی می‌کند. در این بازی ۱۰ بازیکن در نقش دایناسورهای مختلف، وارد هشت مینی گیم متفاوت می‌شوند. در ادامه بازیکنی که در مجموع بیشتری امتیاز را کسب کند، برنده بازی است.

دانلود بازی Dinosaur Party

Dragon Escape: Night Horrors

Dragon Escape: Night Horrors

در بازی Dragon Escape: Night Horrors، بازیکن در نقش اژدهایی قرار می‌گیرد که در زندان‌های تاریک و ترسناک زندانی شده است. در ادامه تصمیم می‌گیرد که برای آزاد شدن و رهایی از این زندان‌ها بجنگد.

دانلود بازی Dragon Escape: Night Horrors

Dungeon Break

Dungeon Break

Dungeon Break سعی دارد یک تجربه سرگرم کننده از بازی‌های سیاه‌چال محور را در اختیار کاربران قرار دهد. در این بازی شما در نقش کاراکتری قرار می‌گیرید که باید در هر مرحله هیولاهای کوچک مختلفی را از بین ببرد.

دانلود بازی Dungeon Break

Elemental Dungeon

Elemental Dungeon

Elemental Dungeon یک بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های روگ‌لایک و نقش‌آفرینی است که شما را وارد سیاه‌چال‌هایی می‌کند که به‌صورت تصادفی ساخته می‌شوند. شما در این سیاه‌چال‌ها باید جادوهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید و دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی Elemental Dungeon

Endless Quest RPG

Endless Quest RPG

Endless Quest RPG داستان نجات بشریت را روایت می‌کند. بازیکنان باید تیم خود را تشکیل دهند و در یک مأموریت هیجان‌انگیز، دشمنان خود را از بین ببرند. ساختار مأموریت‌ها، به‌گونه‌ای است که به‌صورت تصادفی ساخته می‌شوند و در هر بار تجربه، شکل‌وشمایل جدیدی را مشاهده می‌کنید.

دانلود بازی Endless Quest RPG

Flatty World

Flatty World

در بازی موبایل Flatty World با یک جهان مکعبی روبه‌رو می‌شوید که کاراکتر اصلی و دشمنان شما، طراحی مکعبی و پیکسلی دارند. وظیفه‌ی بازیکن این است که در ۱۲ مرحله مخنلف تمامی دشمنان را از بین ببرد.

دانلود بازی Flatty World

Hey Turtle

Hey Turtle

Hey Turtle یک بازی نوشتاری است و بیان‌گر داستان شما و دانا، دوست صمیمی شما، را روایت می‌کند. ساختار بازی بدین صورت است که در یک برنامه پیام‌رسان، باید با دانا مکاتبه کنید و اطلاعات مختلفی را از دوستی خود کسب کنید. دراین‌میان انتخاب‌های مختلفی هم سر راه بازیکن قرار می‌گیرد که مسیر داستان را تغییر می‌دهد.

دانلود بازی Hey Turtle

Hovercraft: Getaway

Hovercraft: Getaway

اگر از علاقه‌مندان به سبک ماشین جنگی (Vehicular Combat) هستید، بازی Hovercraft: Getaway گزینه‌ی سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی برای شما است. تیم سازنده از وسایل نقلیه جنگی مختلفی استفاده کرده تا یک تجربه متفاوت را ارائه دهد. همچنین می‌توانید هاورکرفت مخصوص‌به خود را بسازید و وارد بازی شوید.

دانلود بازی Hovercraft: Getaway

Idle Ocean

Idle Ocean

Idle Ocean بازیکن را به محیط و جهان زیر آب می‌برد؛ جایی‌که بازیکنان بیش‌ازپیش با جانوران و مکانیزم زیر دریا آشنا می‌شوند. همچنین تیم سازنده از اقیانوس‌های مختلفی نظیر اقیانوس آرام، اطلس و هند استفاده کرده است تا تجربه‌ی بازیکنان گسترش یابد.

دانلود بازی Idle Ocean

inbento

inbento

inbento یک بازی فکری با محوریت غذا و دستور آشپزی است. هر ظرف غذا و دستور آشپزی، معمای مخصوصی دارد که بازیکن باید با جابه‌جا کردن آیتم‌های مختلف، این معما را حل کنند و یک ظرف غذای ایده‌آل را به‌وجود آورند.

دانلود بازی inbento

Jungle War Defense

Jungle War Defense

جنگ‌ها توسط وسایل نقلیه و موارد مختلف تهدید می‌شوند و روبه‌‌نابودی پیش می‌روند. در ادامه یک سنجاب تصمیم می‌گیرد که با این وسایل نقلیه تخریب‌گر مبارزه کند و باید به او کمک کنید تا در کار خود موفق شود.

دانلود بازی Jungle War Defense

Kingdom Adventurers

Kingdom Adventurers

بازی‌های منتشر شده در هفته دوم شهریور ماه، بیشتر بر پایه نابودی هیولاها هستند که به شکل‌وشمایل مختلفی تعریف می‌شوند. Kingdom Adventurers هم از این قاعده مستثنا نیست. در اینجا بازیکنان باید سرزمین خود را که توسط هیولاها تسخیر شده است، نجات دهند و یک بار دیگر صلح را به آن برگردانند.

دانلود بازی Kingdom Adventurers

Lego Hidden Side

Lego Hidden Side

در مرداد ماه بود که بازی Lego Hidden Side به‌صورت دسترسی زودهنگام، عرضه شد. این در حالی است که هم‌اکنون بازی واقعیت افزوده Lego Hidden Side به‌صورت کامل عرضه شده است و بازیکنان می‌توانند تجربه‌ی کامل‌تری را کسب کنند.

دانلود بازی Lego Hidden Side

Perfect World Mobile

Perfect World Mobile

Perfect World یک بازی نقش‌آفرینی و MMO است که در سال ۲۰۰۵ عرضه شده بود و توانست کاربران را برای مدتی سرگرم کند. حال تیم سازنده با ساخت Perfect World Mobile سعی دارد یک بار دیگر بازیکنان را دور یکدیگر جمع کند و تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران قرار دهد.

دانلود بازی Perfect World Mobile

Star Warp

Star Warp

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های Shoot ‘em Up هستید، بازی Star Warp می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیارتان قرار دهد. در این بازی بازیکنان در نقش هواپیمایی قرار می‌گیرند که باید متجاوزان را از بین ببرد و مانع از نابودی زمین شود.

دانلود بازی Star Warp

State of Survival

State of Survival

۶ ماه از قرنطینه می‌گذرد و عده‌ی زیادی به‌خاطر اتفاقات رخ داده جان خود را از دست داده‌اند. در بازی State of Survival بازیکن در نقش یک بازمانده وارد سرزمینی می‌شود که به‌خاطر یک آلودگی ناشناخته بسیاری از شهروندان خود را از دست داده است. شما در بازی یک هدف دارید و آن هم این است که برای زنده ماندن تلاش کنید.

دانلود بازی State of Survival

Stranger Things 3: The Game

Stranger Things 3: The Game

Stranger Things 3: The Game هم یکی دیگر از بازی‌های مهمی بود که در گذشته به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران موبایل قرار داده شده بود. هم‌اکنون این بازی به‌صورت کامل عرضه شده است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

دانلود بازی Stranger Things 3: The Game


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده