// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید Animal Crossing: New Horizons محیط آرام و زیبای بازی را نشان می‌دهد

شرکت نینتندو تریلری جدید از بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر کرده است که محیط جزیره‌ای زیبا و آرامش‌بخش آن را نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت Nintendo تریلری جدید از بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر کرده است که Welcome to Island Life نام دارد. این تریلر محیط آرامش‌بخش و زیبای جزیره‌ای را نشان می‌دهد که به‌ظاهر خالی است، اما در حقیقت پر از موجودات و زیبایی‌های مختلفی است که می‌توانید اوقات خود را در بین آن‌ها سپری کنید.

در این تریلر این‌طور نشان داده می‌شود که شما برای شروع زندگی در این جزیره‌ی دورافتاده، به یک چادر و یک گوشی موبایل با نام NookPhone نیاز دارید. این گوشی موبایل دقیقا مانند یک منوی پرکاربرد عمل می‌کند و تقریبا تمامی برنامه‌های مورد نیاز شما را در خود جای داده است. به‌عنوان مثال یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای آموزش نحوه کرفت یا ساختن وسایل است که می‌تواند به شما در ساخت وسایل مختلف کمک کند و بگوید که با چه آیتم‌هایی و به چه شکلی می‌توانید وسیله‌ی مورد نظر خود را بسازید. این بازی به‌نوعی شما را یاد آثاری مانند ماینکرفت می‌اندازد که در آن باید به‌دنبال منابع مختلفی باشید که برای ساخت وسایل مورد نیاز هستند. سپس با وسایل ساخته شده باید مجددا به‌دنبال آیتم‌های جدید دیگری بگردید و این چرخه ادامه دارد. تریلر جدید بازی Animal Crossing: New Horizons را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

یکی دیگر از مواردی که در تریلر نمایش داده می‌شود اپلیکیشنی به‌نام Nook Miles است. Miles به پول داخل بازی اشاره دارد که می‌توانید با انجام ماموریت‌های مختلف در سطح جزیره به‌دست آورید و از آن برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید یا حتی آیتم‌هایی را که به آن‌ها نیازی ندارید بفروشید و تبدیل به Miles کنید.

به‌طور خلاصه این بازی همان‌طور که از ظاهرش نیز پیدا است، قرار است به یکی از بازی‌های جالب و آرامش‌بخش تبدیل شود. همان‌طور که در تریلر نیز گفته می‌شود، در بازی Animal Crossing: New Horizons شما قادر خواهید بود به روش‌های مختلفی زمان خود را به شادی و گردش در این جزیره‌ی زیبا سپری کنید. می‌توانید به ماهی‌گیری بروید، حشرات را بگیرید، گل‌ها را بچینید و از آن‌ها برای ساختن یک گلخانه‌ی زیبا استفاده کنید و موارد متعدد دیگری که متناسب با سلیقه‌ی شما در این اثر زیبا وجود دارند. این بازی همچنین دارای آب و هوای پویا است که در آن شاهد فصل‌های مختلف خواهید بود و همچنین یک‌سری از رخداد‌های بازی مانند صید نوع خاصی از ماهی تنها مختص به فصل زمستان است.

تاریخ انتشار بازی Animal Crossing: New Horizons برابر خواهد بود با ۲۰ ماه مارس سال ۲۰۲۰ (یکم فروردین ماه ۱۳۹۹) که قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

نظرات خود را در مورد این بازی و تریلر زیبای آن با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده