نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر بازی Luigi's Mansion 3 ما را با حالت چند نفره جدیدی آشنا می‌کند

در آستانه عرضه بازی مورد انتظار Luigi's Mansion 3، نینتندو در جدیدترین برنامه خود تحت عنوان نینتندو دایرکت، تریلر جدیدی از بازی را با تمرکز روی نمایش محیط و حالت چندنفره آن منتشر کرد. 

به جرات می‌توان گفت یکی از موردانتظارترین بازی‌های نینتندو سوییچ، بازی Luigi's Mansion 3 است. اثری که پس از گذشت یک سال از زمان معرفی رسمی خود، توانست با نمایش تریلرهای جذاب توجه زیادی را به سمت خود جلب کند. بازی Luigi's Mansion 3 گیمر را با شخصیت لوییجی دوست‌داشتنی در یک هتل بزرگ و مرموز تنها می‌گذارد تا در این راه ترسناک با روح‌های مختلف روبه‌رو شده و آنها را از بین ببرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در جدیدترین قسمت از برنامه استریم خود به‌نام نینتندو دایرکت اطلاعات تازه‌ای از بازی Luigi's Mansion 3 را با انتشار تریلری منتشر کرد. نینتندو در این تریلر علاوه‌بر اینکه محیط‌های جدید بازی را به‌نمایش می‌گذارد، از حالت چندنفره تازه‌ای از بازی به‌نام ScreamPark پرده‌برداری می‌کند. در این حالت گیمر می‌تواند با دوستان خود در دو تیم لوییجی و گوییجی با هم به رقابت بپردازند؛ برنده مسابقه تیمی است که بتواند بیشترین روح را شکست داده و سکه‌های طلا بیشتری را به‌دست آورد. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای گیم‌پلی جدید بازی را مشاهده کنید.

لینک دانلود از آپارات

بازی Luigi's Mansion 3 قرار است در روز جشن هالووین یعنی ۳۱ اکتبر (نهم آبان‌ماه ۱۳۹۸) برای کنسول نینتندو سویچ عرضه شود تا تجربه‌ای لذت‌بخش از ترس را برای گیمرها به ارمغان آورد. به‌نظر شما این بازی می‌تواند همچون آثار قبلی نینتندو سوییچ موفق ظاهر شده و تجربه جدیدی را برای کاربران خود ایجاد کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده