// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Deadly Premonition 2 به صورت رسمی برای نینتندو سوییچ معرفی شد

نینتندو در یک اقدام غافل گیرانه اعلام کرد که Deadly Premonition 2 روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و همچنین نسخه‌ی اول این بازی نیز امروز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

طی مراسم نینتندو دایرکت امروز، نینتندو با انتشار تریلری اعلام کرد که دنباله‌ی یکی از بهترین بازی‌های ترسناک یعنی بازی Deadly Premonition، برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise داستان مامور ویژه  الیا دیویس (Aaliyah Davis) را دنبال می‌کند که به‌دنبال قاتلی سریالی می‌گردد. همچنین در تریلر می‌بینیم که این بازی بازیکنان را با شخصیت اصلی بازی Deadly Premonition یعنی فرانسیس یورک مورگان (Francis York Morgan) نیز آشنا می‌کند. تا به الان اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی در دسترس نیست و شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را تماشا کنید. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نیست.

همچنین در ادامه اعلام شد که بازی اصلی Deadly Premonition نیز راه خود را به نینتندو سوییچ با نام Deadly Premonition Origins باز خواهد کرد. باتوجه‌به تریلر منتشر شده این بازی ریمستر به نظر نمی‌رسد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه چیز جدیدی به پورت این بازی اضافه شده است. بازی Deadly Premonition Origins تا پایان امروز در فروشگاه نینتندو در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده