// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه ریمستر شده Doom 64 برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

در رویداد نینتندو دایرکت نسخه ریمستر شده DOOM 64 برای نینتندو سوییچ تایید شد و در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر) عرضه می‌شود.

در زمان عرضه نینتندو سوییچ، شاید کاربران فکر نمی‌کردند که روزی نسخه مدرن Doom برای نینتندو سوییچ عرضه شود، اما این بازی توانست به‌خوبی از پتانسیل نینتندو سوییچ استفاده کند و هیجان وصف نشدنی را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه نسخه آینده این مجموعه و همچنین نسخه‌های قدیمی Doom هم برای نینتندو سوییچ تایید شدند. طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد نینتندو دایرکت، پیت هاینز، مدیر بازاریابی و فروش بتسدا (Bethesda)، اعلام کرد که Doom 64 برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نسخه درنظر گرفته شده برای نینتندو سوییچ، درواقع نسخه ریمستر شده Doom 64 است که برای نینتندو 64 عرضه شده بود. این بازی به‌صورت مستقیم توسط اید سافتور (id Software) توسعه داده نشده است و بعضی از کاربران آن را مورد انتقاد قرار داده‌اند. این در حالی است که عده‌ای دیگر Doom 64 را یک عنوان سرگرم کننده و هیجان‌انگیز می‌دانند. در ادامه مشخص شده است که نسخه ریمستر شده Doom 64 در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر) با بیش از ۳۰ سطح مختلف عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده