نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی های SNES در دسترس مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد

پس از شایعات فراوان مبنی‌بر انتشار بازی‌های قدیمی کنسول سوپر نینتندو روی سرویس آنلاین سوییچ، نینتندو در جریان برنامه نینتندو دایرکت، به‌صورت رسمی خبر آن را تایید کرد. 

از زمان شروع به کار سرویس آنلاین نینتندو سوییچ و باتوجه‌به صحبت‌ها و قول‌هایی مبنی‌بر عرضه بازی‌های کلاسیک نینتندو برای کاربران این سرویس،‌ شایعات زیادی حول بازی‌های کنسول خاطره‌انگیز SNES به‌گوش می‌رسید. طرفداران بعد از اینکه نینتندو آثار NES خود را برای این سرویس منتشر کرد، بیصبرانه منتظر عرضه بازی‌های کنسول بعدی آن نیز بوده‌اند تا اینکه بالاخره طی تازه‌ترین برنامه نینتندو دایرکت، این خبر به‌صورت رسمی تایید شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چند وقت پیش تصاویری از کنترلر جدید نینتندو سوییچ با حال‌وهوا و طرح کنترلرهای کنسول SNES منتشر شد. باتوجه به‌ اینکه سیاست نینتندو برای عرضه بازی‌های NES نیز دقیقا همین روش بود که در ابتدا کنترلر ویژه این کنسول را معرفی و سپس آثار آن را منتشر کرد، طرفداران پس از دیدن تصاویر کنترلر SNES بیش‌ازپیش منتظر تایید خبر عرضه بازی‌های آن از طرف نینتندو بودند.

روش کار نینتندو دقیقا شبیه به‌گذشته است که طی آن قرار است در ابتدا بیست بازی از SNES را برای نینتندو سوییچ منتشر کند. در این بین اسامی آثاری چون Super Mario World و Super Metroid به‌چشم می‌خورند. خبر خوش برای کاربران سرویس آنلاین نینتندو این است که از فردا می‌توانند به تمامی این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به‌زودی کنترلر وایرلس مخصوص آن را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار نیز خریداری کنند.

اگر شما نیز از کاربران این سرویس هستید، در مورد انتشار بازی‌های SNES، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده