// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Divinity: Original Sin II برای نینتندو سوییچ معرفی و منتشر شد

در رویداد دایرکت مشخص شد که بازی Divinity: Original Sin 2 برای نینتندو سوییچ پورت شده است و هم‌اکنون برای تجربه در دسترس قرار گرفته است.

Divinity: Original Sin 2 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی و تاکتیکی دانست که در دسترس کاربران قرار گرفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، در رویداد نینتندو دایرکت که بامداد امروز برگزار شده بود، بازی Divinity: Original Sin II برای نینتندو سوییچ معرفی شد.

نکته‌ی بسیار جالب و هیجان‌انگیز این معرفی، این بود که Divinity: Original Sin 2 هم‌اکنون در فروشگاه eShop برای خرید و تجربه عرضه شده است. کاربرانی که نسخه استیم بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از سیو‌های خود روی نسخه نینتندو سوییچ هم استفاده کنند. در ادامه یک تریلر هم از این بازی نقش‌آفرینی با المان‌های نوبتی منتشر شده که مکانیزم‌ها و گیم‌پلی بازی را روی نینتندو سوییچ نشان می‌دهد.

از نظر بصری، نسخه نینتندو سوییچ کیفیتی مشابه نسخه کنسولی و کامپیوتر دارد و تیم سازنده در این زمینه کار خود را به‌خوبی انجام داده است. از نظر محتویات هم تمامی محتویات و کاراکترهای نسخه اصلی، در نسخه نینتندو سوییچ قرار داده شده‌اند. کاربران می‌توانند تریلر معرفی Divinity: Original Sin 2 را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده