// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Assassin's Creed Rebel Collection برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

در رویداد نینتندو دایرکت، Assassin's Creed Rebel Collection برای نینتندو سوییچ معرفی شد که شامل نسخه‌های Rogue و Black Flage می‌شود.

چندی پیش بود که نسخه ریمستر شده Assassin's Creed 3 در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. در ادامه این سوال به‌وجود آمد که آیا سایر نسخه‌های این مجموعه خاطره‌انگیز هم برای کنسول هیبریدی نینتندو عرضه می‌شوند یا خیر.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و رویداد نینتندو دایرکت، مشخص شد که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر سری Assassin's Creed، یک کالکشن را برای کاربران نینتندو سوییچ درنظر گرفته است. Assassin's Creed Rebel Collection نام کالکشنی است که برای این کنسول معرفی شد و شامل دو نسخه Black Flage و Rogue می‌شود. درواقع یوبی سافت دو نسخه‌ای را که روی دزدان دریایی تمرکز دارد، برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می‌کند.

در انتها اعلام شد که Assassin's Creed Rebel Collection در تاریخ ۱۵ آذر ماه (۶ دسامبر) عرضه می‌شود. این اولین بار نیست که Assassin's Creed Rogue برای پلتفرم‌های امروزی هم عرضه می‌شود، بلکه در گذشته نسخه ریمستر شده این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی هم عرضه شده بود. این در حالی است که Assassin's Creed: IV Black Flage در همان ابتدای عرضه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، روی این کنسول‌ها عرضه شده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده