نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

بازی Return of the Obra Dinn به زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

پس از شایعات فراوان، بالاخره در برنامه استریم زنده نینتندو تحت عنوان نینتندو دایرکت، به‌صورت رسمی خبر عرضه بازی مستقل و موفق Return of the Obra Dinn برای نینتندو سوییچ تایید شد.

سال ۲۰۱۸ در کنار تمام بازی‌های بزرگی که عرضه شد، یک بازی مستقل بود که توانست نظرات بسیاری را جلب کند و جوایز مختلفی را برای لوکاس پوپ، بازی‌ساز خلاق خود به ارمغان آورد. بازی Return of the Obra Dinn یک بازی پازل معمایی است که شما باید از راز قتل فهزستی از ۶۰ نفره از شخصیت‌ها پی ببرید. تیم سازنده با به کارگیری روایت جذاب در کنار گرافیک خاص مونوکروم خود توانست یکی از قابل احترام‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ را روانه بازار کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌زودی قرار است این بازی برای دارندگان نینتندو سوییچ نیز منتشر شود.

نینتندو در جدیدترین برنامه استریم خود به‌نام نینتندو دایرکت، خبر انتشار بازی Return of the Obra Dinn روی نینتندو سوییچ را تایید کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که در گذشته نیز لوکاس پوپ به‌شخصه از تمایل انتشار بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو خبر داد، اما حالا به‌صورت رسمی عرضه آن تایید شد. تا الان این بازی تنها روی پی سی و مک قابل اجرا بود اما حال به‌نظر می‌رسد نینتندو سوییچ اولین کنسولی باشد که بازی برای آن منتشر می‌شود؛ با این اوضاع کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز احتمالا به‌زودی باید منتظر تجربه بازی روی کنسول خود نیز باشند.

بازی Return of the Obra Dinn قرار است در تاریخ نامعلومی در پاییز برای نینتندو سوییچ روانه بازار شود.

اگر تا حالا به هر دلیل سراغ بازی Return of the Obra Dinn نرفته‌اید، به‌نظر اکنون فرصت مناسبی است که این اثر مستقل را تجربه کنید. اگر هم قبلا آن را بازی کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده