نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

شرکت Modus Games استودیوی The Balance Inc را خریداری کرد

بازی Override: Mech City Brawl در راستای خریداری شدن استودیوی Balance Inc توسط Modus Games، برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

با این که انتشار بازی‌های با کیفیت در دستور کار شرکت Modus Games (که زیر مجموعه‌ای از شرکت Maximum Games است) قرار داشت، این شرکت با عرضه‌ی بازی Extinction نتوانست آنچنان در رسیدن به هدف خود موفق عمل کند. با این حال، در چند وقت اخیر این شرکت به واسطه‌ی بازی‌هایی مستقل مورد انتظاری همچون Trine 4: The Nightmare Prince و Cris Tales که قرار است وظیفه‌ی انتشار آن‌ها را بر عهده داشته باشد، حسابی مورد توجه واقع شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Modus Games با خریداری استودیوی The Blance Inc قصد گسترش فعالیت‌های خود را دارد و در نظر دارد تا به شرکت بزرگ‌تری تبدیل شود. The Balance Inc استودیویی برزیلی است که پیش از این سابقه‌ی ساخت بازی Override: Mech City Brawl را که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، در کارنامه دارد. تا پیش از سال گذشته، این استودیو در درجه‌ی اول به ساخت بازی موبایل Goat’em Up شهرت داشت؛ اما بازی Override: Mech City Brawl (که یک بازی با محوریت جنگ و دعوا بین ربات‌های رنگارنگ است) با انتشار در آذر ماه سال گذشته، حسابی آن‌ها را سر زبان انداخت. طبق اعلام رسمی Modus Games، استودیوی The Balance Inc از این به بعد با نام Modus Games Brazil به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد. این‌طور به نظر می‌رسد که این گسترش فعالیت برای هر دو طرف بسیار مهم است؛ چرا که کریستینا سیلای، رییس Maximum Games، از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین قدم‌های Modus Games برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی در اختیار قرار دادن امکانات یک ناشر AAA به بازی‌سازان مستقل یاد می‌کند. در مصاحبه‌ای که اخیرا سیلای با سایت GameIndustry انجام داده، این گونه بیان کرده است که:

با خلق استودیوی Modus Games Brazil، ما در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که بهتر می‌توانیم از لحاظ مالی و منابع دیگر بازار‌های در حال رشد را حمایت کنیم و همچنین IPهای شرکت Modus Games را هم بهبود بخشیم.

در ادامه سیلای توضیح می‌دهد که چرا موقعیت جغرافیایی استودیوی The Balance Inc، آن‌ها را برای خرید این استودیو وسوسه کرده است:

استعداد‌های بسیار زیادی در آمریکای جنوبی وجود دارند. ما پیش از این نیز با استودیو‌هایی از برزیل، کلمبیا و شیلی همکاری کرده‌ و تجربه‌ای فوق‌العاده را با هر کدام از آن‌ها داشته‌ایم. با این حال، استودیوی The Balance Inc به خوبی نظر ما را جلب کرد. سبک، رویکرد و اخلاق کاری‌ ما خیلی زود با آن‌ها ترکیب شد و در نهایت، ما تیم بزرگی را دیدیم که بتواند پایه و اساس یک همکاری طولانی را در برزیل تشکیل دهد.

اولین قدمی که Modus Games برای بهبود سوددهی و موفقیت IP محبوب استودیوی برزیلی خود یعنی Override در نظر گرفته است، آوردن بازی Override: Mech City Brawl به کنسول نینتندو سوییچ است. پورت شدن این بازی روی کنسول سوییچ در کنار خبر ملحق شدن استودیوی The Balance Inc به Modus Games منتشر شد و اعلام شده است که این بازی در پاییز امسال عرضه خواهد شد. از دیگر بازی‌هایی که در سال آینده از شرکت Modus Games به انتشار خواهد رسید می‌توان به Rock of Ages: Make & Break و Remothered: Broken Porcelain اشاره کرد.

 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده