نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تاریخ آغاز بتای خصوصی Ghost Recon Breakpoint مشخص شد؛ شروع پری‌ لود بتا

درحالی که پری‌ لود نسخه‌ی بتای بازی Ghost Recon Breakpoint شروع شده، تاریخ و زمان دقیق آغاز بتای خصوصی بازی هم مشخص شده است.

به‌‌ماه سپتامبر رسیده‌ایم؛ این یعنی فصل بازی‌ها رسما آغاز شده است که آثاری همچون Gears 5 به‌عنوان شروع‌کنندگان فصل بازی‌ها، نام خود را مطرح می‌کنند و بازی‌های فوتبالی هم در ادامه به‌آن‌ها اضافه می‌شوند. ماه آینده‌ی میلادی انتشار بازی Ghost Recon: Breakpoint را داریم و یوبیسافت برای اینکه یک بازی کم‌ایراد را منتشر کند و نگاهی هم به‌واکنش گیمرها براساس مکانیک‌های جدید بازی داشته باشد، در تاریخ ۵ سپتامبر (‍۱۴ شهریور)،‌ بتای خصوصی بازی را برپا خواهد کرد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، یوبیسافت تاریخ و زمان دقیق شروع بتای خصوصی بازی را اعلام کرده است. ساعت‌های ۱۴:۳۰ و ۱۵:۳۰ بعد از ظهر فردا به‌وقت تهران، افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند نسخه‌ی بتای اثر نام‌برده را تجربه کنند. اگر بازی را پیش‌خرید کرده‌اید، همین حالا می‌توانید نسخه‌ی بتای آن را دریافت (پری‌لود) کنید و برای بتای خصوصی آن آماده شوید. بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ ۴ اکتبر ( ۱۲ مهر) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. اگر هنوز فرصت آشنایی با بازی را به‌دست نیاورده‌اید، می‌توانید تمامی اطلاعات منتشر شده از بازی را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده