نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

گرالت در تصویر جدید سریال The Witcher آماده مبارزه است

تصویری جدید از هنری کویل در نقش شخصیت گرالت در اقتباس تلویزیونی The Witcher (ویچر) سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد.

تصویری جدید از سریال مورد انتظار The Witcher (ویچر) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور شخصیت گرالت با نقش‌آفرینی هنری کویل هستیم که شمشیر به‌دست گرفته و احتمالاً منتظر حمله یکی از موجودات یا شاید انسان‌ها است. یکی از سایت‌های طرفداری به نام Redanian Intelligence، این تصویر را منتشر کرده است که در پایین آن را مشاهده می‌کنید:

Witcher

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که سرویس استریم نتفلیکس اولین تیزر تریلر رسمی سریال The Witcher را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر امیدوارکننده‌ای از این سریال فانتزی بود، اما هنوز تاریخ رسمی برای انتشار این سریال اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که شاید پاییز امسال شاهد پخش فصل اول این سریال باشیم. سریال The Witcher اقتباسی از رمانی با همین عنوان، اثر اندری ساپکوفسکی است. فصل اول سریال The Witcher براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish تولید شده است. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که نتفلیکس امید زیادی به موفقیت این سریال دارد و حتی اخباری مبنی بر تمدید زودهنگام آن برای چند فصل دیگر منتشر شده بود. سریال The Witcher برگرفته از سری کتاب‌های «ویچر» است و هیچ ارتباطی با داستان سه‌گانه بازی The Witcher ندارد.

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال The Witcher حضور دارد.

انتظار می‌رود سریال The Witcher در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸) از سرویس استریم نتفلکیس پخش شود، اما هنوز این تاریخ به‌صورت رسمی تأیید نشده است. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده