نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

فهرست بازیگران جدید فصل دوم سریال The Haunting of Hill House اعلام شد

علاوه‌بر حضور چند بازیگر جدید در سریال The Haunting of Bly Manor، کاترین پارکر از فصل پیش نیز به فهرست نهایی بازیگران سریال ترسناک سرویس استریم نتفلیکس اضافه شد.

در فصل ابتدایی سریال ترسناک و روانشناسانه The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ هیل)، بازیگرانی چون کارلا گوجینو، میخیل هایسمان، هنری توماس، الیزابت ریزر و کیت سیگل حضور داشتند و به‌ ایفای نقش پرداختند. تروِر میسی تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده داشت. داستان سریال The Haunting of Hill House درباره زن و شوهری بود که به‌همراه فرزندانشان در عمارتی بزرگ زندگی می‌کردند. فرزندان این خانواده با اتفاقات ترسناک زیادی روبه‌رو شدند و هرگاه که این موضوع را به پدر و مادرشان می‌گفتند، آن‌ها فکر می‌کردند که موضوع مهمی نیست و این رفتارها مربوط‌ به تخیل و ترس کودکانه می‌شود. تا اینکه یک شب مادر خانواده تسخیر شده و پدر خانواده به همراه فرزندانش برای همیشه آن مکان را ترک می‌کنند. نزدیک ۳ دهه از آن ماجرا می‌گذرد و پدر خانواده هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مرگ همسرش پیدا نمی‌کند. هر کدام از آن بچه‌ها بزرگ شده و زندگی مستقل خود را دارند اما هنوز با خاطرات آن زمان دست‌وپنجه نرم می‌کردند و هر کدام به‌ نحوی با گذشتهٔ خود باید روبه‌رو می‌شدند و سرنوشت خوبی نیز در انتظار آن‌ها نبود و اتفاقات تلخ زیادی در طول داستان به تصویر کشیده شد. فصل دوم این مجموعه با عنوان The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی خانه بلای مینور) از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پخش خواهد شد و برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor از رمان The Turn of The Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) اثر هنری جیمز، الهام گرفته شده که این رمان ترسناک، روانشناختی و گوتیک، داستان دو کودک را روایت می‌کند که در عمارتی در بیرون از شهر به سرپرستی یک معلم جوان زندگی می‌کنند.

 سریال The Haunting of Hill House

به‌تازگی مایک فلناگان که وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و کارگردانی سریال The Haunting of Hill House را بر عهده داشت و در فصل دوم نیز همین وظایف را بر عهده دارد، فهرست بازیگران جدیدی که به این مجموعه اضافه شدند را به‌صورت رسمی منتشر کرد و در میان اسامی جدید، نام کاترین پارکر که در فصل ابتدایی نقش شخصیت پاپی هیل را ایفا می‌کرد نیز به چشم می‌خورد و وی را باید در فهرست بازیگرانی که در دو فصل این مجموعه نقشی را ایفا می‌کنند، قرار داد. تانیا میلر (بازیگر سریال Years and Years)، رائول کاهلی (بازیگر سریال Supergirl و سریال iZombie) و امیلی ایو (بازیگر سریال در دست ساخت Big Boys Don't Cry)، سه بازیگر جدیدی هستند که نقش‌هایی فرعی در سریال The Haunting of Bly Manor خواهند داشت و البته دو بازیگر کم سن‌وسال با نام‌های بنجامین انیسورث و امیلی اسمیت، دو بازیگر کلیدی داستان فصل دوم خواهند بود که این دو بازیگر قرار است به ترتیب نقش دو شخصیت مایلز و فلورا را ایفا کنند.

بنجامین انیسورث و امیلی اسمیت، دو بازیگر کلیدی داستان فصل دوم خواهند بود که این دو بازیگر قرار است به ترتیب نقش دو شخصیت مایلز و فلورا را ایفا کنند

پیش از این بازگشت ویکتوریا پدرتی و الیور جکسون-کوهن نیز در این سریال تأیید و اعلام شده بود که پدرتی قرار است نقش شخصیت دنی و جکسون-کوهن قرار است نقش شخصیت پیتر را در فصل دوم این سریال ترسناک بازی کنند. همچنین چند روز پیش در خبری اعلام شد هنری توماس، بازیگر هیو کرین جوان در سریال The Haunting of Hill House، پس از توافق با سرویس استریم نتفلیکس قرار است در دنباله این سریال آنتولوژی نیز بازگردد. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگر ۴۷ ساله در سریال The Haunting of Bly Manor منتشر نشده است.

گفتنی است مایک فلناگان مدتی پیش کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) را نیز بر عهده داشته بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما برود. علاوه‌بر این، فلناگان در همکاری دوباره با سرویس استریم نتفلکس وظیفه ساخت سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) را نیز بر عهده گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده