// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴

بازی Gears 5 مرحله‌ای دارد که ۵۰ برابر بزرگ‌تر از مراحل نسخه‌های گذشته است

استودیو The Coalition اعلام کرد که Gears 5 دارای مرحله‌ای است که ۵۰ برابر بزرگ‌تر از هریک از مراحل نسخه‌های پیشین Gears of War است.

روز جمعه این هفته بازی Gears 5 در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که نسخه آلتیمیت را خریداری کرده‌اند یا عضو Xbox Game Pass Ultimate هستند. در جریان نمایشگاه Pax West اطلاعات مختلفی از این بازی منتشر شده که یکی از آن‌ها مربوط به وسعت بخش داستانی بازی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده گیرز 5، اعلام کرده که یکی از نقشه‌های بازی، ۵۰ برابر بزرگ‌تر از هر مرحله نسخه‌های پیشین Gears of War است.

راد فرگوسن، رئیس کوالیشن، در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که بازی ویژگی‌های جدیدی دارد که می‌توان به جک اشاره کرد. جک رباتی است که به شما در طول انجام بازی کمک می‌کند تا موارد مختلفی را پیدا کنید. همچنین او ویژگی نامرئی شدن را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عبارتی این ویژگی، یکی از اهداف کوالیشن بوده است تا تغییراتی را در گیم‌پلی به‌وجود آورد. در گذشته، بازیکنان به‌صورت ناخواسته وارد نبردهای مختلفی می‌شدند. این در حالی است که گیرز 5 به بازیکن اجازه می‌دهد که انتخاب کند چه زمانی یک نبرد را آغاز کند.

همچنین ازطریق وسیله نقلیه Skiff که نقش حمل‌ونقل شما را در بخش داستانی برعهده دارد، می‌توانید مراحل فرعی متفاوتی را آغاز کنید. از دیگر ویژگی‌های این وسیله نقلیه هم می‌توا‌ن به انتخاب Loadout، پیدا کردن آیتم‌های جمع‌آوری و همچنین ارتقا دادن جک اشاره کرد. راد فرگوسن در انتها اعلام کرده است که آن‌ها می‌خواهند به بازیکنان اجازه دهند که خودشان انتخاب کنند چگونه در بخش داستانی سرگرم شوند.


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده