نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۴: Gears of War، پانزده سالگی WoW و فینال اینترنشنال

در قسمت شصت و چهارم لودینگ، سری به داستان Gears of War می‌زنیم، ۱۵ سالگی World of Warcraft را جشن می‌گیریم و فینال The International 9 را آنالیز می‌کنیم.

دیگر زمان زیادی تا عرضه قسمت پنجم مجموعه Gears of War با نام Gears 5 باقی نمانده است و به همین مناسبت تصمیم گرفتیم در لودینگ ۶۴، سری بزنیم به یکی از مجموعه‌های فوق‌العاده محبوب مایکروسافت و داستان این مجموعه را با هم بررسی کنیم. اما هفته گذشته، هفته بسیار جذابی برای علاقمندان به بازی Dota 2 بود. اینترنشنال امسال هم مثل همیشه با هیجان بسیار زیادی دنبال شد و در نهایت تیم OG موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند. به دلیل اهمیت این مسابقه تصمیم گرفتیم در این قسمت از لودینگ به تحلیل و بررسی فینال این مسابقات بپردازیم تا ببینیم که تیم OG چگونه توانست بازی فینال خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در بخش دیگری از لودینگ این هفته، به مناسبت ۱۵ سالگی World of Warcraft، یکی از تاثیرگذارترین و بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ، آیتمی ویژه را به آن اختصاص دادیم و در بخش تاپ فایو هم به معرفی ۵ بازی رایگان MMO پرداخته‌ایم که همین الان بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید به تجربه آنها بپردازید. 

لودینگ ۶۴ مانند همیشه دارای بخش‌های همیشگی خود هم است. در دماسنج، به بیلبورد طرفداران OG در فیلیپین گیر داده‌ایم، در بخش از زومجی بپرسید به یکی از سوالات شما پاسخ دادیم و مانند همیشه در تازه‌ها با میثم همراه شدیم و سری زدیم به بازی‌هایی که قرار است این هفته منتشر شوند. تماشای لودینگ ۶۴ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده