// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کمیک جدیدی از بازی Dragon Age به‌زودی منتشر می‌شود

کمیک Dragon Age: Blue Wraith توسط شرکت Dark Horse Comics به‌زودی منتشر خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانیم پس از عرضه Dragon Age: Inquisition در سال ۲۰۱۴ بازی جدیدی از سری Dragon Age منتشر نشده است و با وجود اینکه سال گذشته بازی Dragon Age: The Dread Wolf Rises یا همان Dragon Age 4 از استودیو  معرفی شد، اطلاعات بیشتری از این بازی تا به الان در دسترس نیست. خوشبختانه طرفداران این مجموعه می‌توانند تا زمان انتشار این بازی با کمیک Dragon Age: Blue Wraith که به‌زودی از Dark Horse Comics، که یک شرکت ناشر کتاب‌های کمیک است، منتشر خواهد شد سرگرم شوند.

این کمیک محدود سه شماره‌ای، دقیقا کمی پیش از Comic-Con نیویورک رونمایی شده است و ما می‌دانیم اولین شماره‌ی آن قرار است در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸ منتشر شود. کمیک Dragon Age: Blue Wraith توسط نونزیو دفیلیپسیس، که ممکن است شما او را ازطریق کارهایش روی New X-Men و Dragon Age: Knight Errant بشناسید و همچنین کریستینا ویر (Christina Weir) که روی Dragon Age: Deception و New X-Men کار کرده است، نوشته خواهد شد. همچنین فرناندو هینز فروکاوا که پیش از این روی کمیک God is Dead کار کرده است نیز طراح Dragon Age: Blue Wraith خواهد بود. مایکل آتیه (Michael Atiyeh) و ساچین تنگ (Sachin Teng) به ترتیب به‌عنوان رنگ آمیز و نقاش جلد این کمیک نیز همکاری خواهند کرد.

 طرفداران بازی Dragon Age: Inquisition نیز باید برای این کمیک هیجان زده باشند زیرا داستان کمیک مستقیما دنباله‌ی این داستان و متمرکز بر شخصیت Fenris است. در توضیحات رسمی این کمیک آمده است:

کمیک Dragon Dragon: Blue Wraith با شخصیتی متعصب با نژاد Qunari به‌دنبال سرنگونی ملت Tevinter که توسط یک جادوگر فرمانروایی می‌شود، شروع می‌شود. دراین‌میان، جستجوی یک Mage جوان قدرتمند به‌دنبال پدرش او را با یك شكارگر مشهور mage ملقب به Fenris the Blue Wraith روبه‌رو می‌کند.

اگرچه هنوز هم مشخص نیست که چه مقدار بازی Dragon Age: Inquisition یا این کمیک به بازی بعدی Dragon Age گره می‌خورد، اما سرگرمی جدید و جالبی برای طرفداران این مجموعه در زمان انتظار برای رونمایی بازی بعدی محسوب می‌شود. کمیک Dragon Age: Blue Wraith از تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸ منتشر خواهد شد و هم‌اکنون برای پیش خرید در فروشگاه‌های کمیک بوک در دسترس قرار گرفته است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده