// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه Early Access بازی موبایل Minecraft Earth به زودی منتشر می‌شود

بازی واقعیت افزوده Minecraft Earth در ماه اکتبر به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه می‌شود و روی خلاقیت کاربران تمرکز کرده است.

پس از Pokemon و Harry Potter، نوبت به Minecraft رسیده است تا پا به جهان واقعیت افزوده بگذارد. در اردیبهشت ماه بود که بازی اندروید و آیفون Minecraft Earth با انتشار یک تریلر توسط مایکروسافت معرفی شد. در جریان بازی آیفون و اندروید Minecraft Earth، کاربران می‌توانند روی هر سطح صافی که پیدا کردند، شروع به‌ساخت و ساز کنند. هدف اصلی بازی این است که ذهن خلاق کاربران را فعال کند و شاهد ساخت‌وسازهای متفاوت و خلاقانه‌ای از سوی آن‌ها باشیم.

در زمان معرفی بازی مشخص نشده بود که Minecraft Earth در چه زمانی عرضه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل و رویداد Minecon، استودیو موجانگ (Mojang)، سازنده ماینکرفت، با انتشار یک تریلر جدید زمان عرضه بازی را اعلام کرد. البته اشاره کنم فعلا نسخه Early Access این بازی برای تعدادی از کشورهای مختلف عرضه می‌شود و در آینده بازی کامل در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی واقعیت افزوده Minecraft Earth از نظر ساخت و ساز و آزادی عمل، همانند ماینکرفت نیست و محدودیت‌های مخصوص‌به خود را دارد. بااین‌حال کاربران با جمع کردن بلوک‌های مختلف می‌توانند سازه‌های متفاوت و جذابی را بسازند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Minecraft Earth در ماه اکتبر به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده