نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵

نامه کارگردان The Last of Us Part 2 به هواداران درباره محتوای داستانی بازی

نیل دراکمن، کارگردان خلاق بازی The Last of Us Part 2 درقالب یک نامه از محتوای داستانی بازی برای هواداران گفته است؛ نامه‌ای که در برخی از نسخه‌های ویژه‌ی بازی هم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

این روزها و به‌لطف انتشار تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 طی برنامه‌ی State of Play، می‌بینیم که خبرها و مطالب زیادی از بازی شدیدا مورد انتظار استودیو ناتی‌داگ منتشر می‌شود. دیروز هم که روز به‌خصوص Outbreak Day بود که دو روز پیش از آن یک‌ رویداد ویژه برگزار شد و اصحاب رسانه توانستند حدود ۳ ساعت از محتوای داستانی بازی را تجربه کنند و از دیروز هم اطلاعاتی کاملا جدید را از بازی با دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک گذاشته‌اند.

حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، نیل دراکمن، کارگردان خلاق نام‌آشنای استودیو ناتی‌داگ و بازی TLOU Part 2، در قالب یک نامه، برای گیمرها از محتوای داستانی تاریک بازی که با موضوعاتی همچون عدالت‌خواهی و انتقام گره خورده، صحبت‌هایی را مطرح کرده است. در نامه‌ی دراکمن چنین مطلبی را می‌خوانیم:

اگر کسی که دوستش دارید طعمه‌ی یک حادثه‌ی زشت و خشن بشود، چه می‌کنید؟ به‌نظر شما ذهن یک انسان چطور می‌تواند در وادی یک تلافی و پیکار شدیدا خشونت‌آمیز قدم بگذارد؟ برای دادخواهی از افرادی که چنین حادثه‌ای را رقم زده‌اند حاضرید تا کجا پیش بروید؟ اگر در این راه موفق شوید، به‌نظر شما چقدر در پایان راه شخصیت‌تان تغییر خواهد کرد؟ آیا همان انسان سابق خواهید بود؟

همراه با بازی The Last of Us Part 2 قرار است شرایطی را فراهم کنیم تا به‌جواب این سوالات برسیم. با این بازی به‌تاریک‌ترین قسمت‌های طبیعت انسان و چرخه‌های خشونت که در طبیعت برپا خواهند شد سفر خواهیم کرد؛ نتیجه اما یک بازی است که توسط هزاران بازیساز ساخته شده که تمام تلاش خود را کرده‌اند تا چیزی فراتر از سرگرمی‌های عادی را بسازند؛ اثری که ما بی‌نهایت از ساخت آن مفتخر هستیم و امیدواریم که شما را همراه خود کند و درک‌تان از عدالت و یک‌دلی را به‌چالش بکشد.

همراه با تمامی اعضای استودیو ناتی داگ، می‌خواهیم از شما بابت اینکه با ما همسفر خواهید شد، تشکر کنیم.

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part 2

همانطور که از صحبت‌های دراکمن برمی‌آید، بازی برخلاف قسمت قبل که روایتی آمیخته با عشق بود، حالا قرار است داستانی سراسر خشم، کینه و انتقام را برای بازیکنان تعریف کند و با توجه به‌تمامی تریلرهایی که از آن تا به‌امروز منتشر شده، می‌توان این موضوع را درک کرد. بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۱ فوریه‌ی ۲۰۲۰ (۲ اسفند)‌ راهی پلی استیشن 4 خواهد شد و به‌تمامی سوالات گیمرها پیرامون داستانش که هنوز هم موردی اسرارآمیز و مرموز است، پاسخ خواهد داد.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده