نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

تصاویر جدید The Last of Us Part 2 ما را با محیط این بازی آشنا می‌کند

پس از نمایش‌های جذاب بازی The last of Us 2 طی چند روز گذشته، استودیوی ناتی داگ تصاویر جدیدی از بازی با تمرکز روی محیط آن منتشر کرده است تا طرفداران بیش‌ازپیش برای تجربه آن لحظه شماری کنند.

 استودیوی ناتی داگ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین استودیوهای تولید بازی دانست. زمانی‌که این استودیوی امریکایی تصمیم گرفت پس از موفقیت سری آنچارتد، یک بازی جدیدی تحت عنوان The Last of Us را برای پلی‌استیشن 3 عرضه کند، کمتر کسی انتظار خلق چنین اثر تاثیرگذاری را داشت. پس از موفقیت‌های زیادی که این بازی برای سونی و ناتی داگ به ارمغان آورد، طرفداران به‌شدت منتظر ساخت دنباله بازی و انتشار نسخه دوم آن بودند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما از اخبار و تریلرهایی که طی چند روز گذشته از بازی The Last of Us 2 منتشر شده است، اطلاع دارید و آن‌ها را رصد کرده‌اید. پس از اینکه روز گذشته تریلر گیم‌پلی ۶ دقیقه‌ای از بازی منتشر شد، حال در تازه‌ترین اخبار بازی، تیم سازنده تصاویر جدیدی از آن را با تمرکز روی نمایش محیط و شخصیت اصلی بازی منتشر کرده‌ است.

بازی The Last of Us 2

در تصاویر پیش‌رو، نماهای مختلفی از الی، شخصیت مثبت بازی، به مخاطب نشان داده شده است. اگر توجه کرده باشید، در این عکس‌ها شاهد آب‌و هوا و مکان‌های متنوعی ازجمله محل‌های کوهستانی، برفی و جنگلی در بازی هستیم. تعدادی از این تصاویر از کاتسین‌های بازی و تعدادی نیز از گیم‌پلی آن گرفته شده است. علاوه‌بر محیط، تا حدودی دشمنان بازی که تا امروز کمتر درمورد آن صحبت شده بود نیز حضور دارند؛ خوشبختانه این موجودات همانند نسخه اول، هنوز هم حالت غیرعادی و وحشتناک خود را حفظ کرده‌اند.

همان‌طور که شاهد آن هستید و پیش‌بینی می‌شد، تصاویر منتشرشده خبر از طراحی فوق‌العاده بازی می‌دهند. محیط‌ها و شخصیت‌های بازی The Last of Us 2 با جزییات فراوانی طراحی شده‌اند.

بازی The Last of Us 2

بازی The Last of Us 2 طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 روانه بازار شود.

باتوجه‌به انتشار تریلرها و تصاویری که تا امروز از بازی منتشر شده، به‌نظر شما بازی The Last of Us 2 می‌تواند همانند نسخه اول تأثیرگذار و فراموش نشدنی ظاهر شود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده