نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

بازی The Last of Us 2 بخش چندنفره آنلاین نخواهد داشت

در جریان خبرهای تازه بازی The Last of Us Part 2، مشخص شد که این بازی فاقد بخش آنلاین خواهد بود؛ خبری که باتوجه به عملکرد اخیر ناتی‌داگ برای طراحی حالت آنلاین بازی، کاملا غیرمنتظره بود.

بالاخره به‌روز Outbreak Day رسیدیم و خبرهای جدید از بازی The Last of Us Part 2. پیش‌تر اعلام شده بود که یک محتوای ویژه از مراحل داستانی بازی که حدودا ۳ ساعت تجربه‌اش به‌طول می‌انجامد، در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده تا بتوانند از تجربه‌ی بازی برای دنبال‌کنندگان و مخاطبان خود بنویسند که در جریان این روز به‌خصوص این مقالات اجازه انتشار می‌یابند.

حالا و در جریان‌ آخرین اخبار بازی مشخص شده که بازی The Last of Us 2 برخلاف نسخه‌ی قبلی خود از بخش رقابتی آنلاین و در کل،‌ هیچ فرم از بخش آنلاین بهره نخواهد برد. رهبر تیم طراحی The Last of Us Part 2 یعنی امیلیا شاتز در گفت‌وگو با بلاگ PC Gamer، درباره‌ی بخش آنلاین بازی و عدم وجود آن در اثر نام‌برده چنین گفت:

ما روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی باکیفیت متمرکز هستیم و درنتیجه‌، The Last of Us Part 2 را تنها در قالب یک اثر تک‌‌نفره خواهیم ساخت و بله، این بازی تنها یک اثر تک‌نفره است و حالت چندنفره نخواهد داشت.

موضوع بهره نبردن The Last of Us Part 2 از یک بخش چندنفره‌ی آنلاین با توجه به‌عملکرد تیم ناتی‌داگ در استخدام نیروهای مختلف برای ساخت یک حالت چندنفره برای بازی و صحبت‌هایی که اخیرا پیرامون انتشار نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی بازی می‌شد، خبری کاملا غیرمنتظره است. البته که با استناد به‌این خبر می‌توانیم از تمرکز تمام و کمال ناتی‌داگ روی بخش تک‌نفره‌ی بازی اطمینان حاصل کنیم اما برای کسانی که دوست داشتند ببینند حالت چندنفره‌ و باکیفیت TLOU 1 چطور قرار بود در قسمت دوم پیشرفت کند و قدم‌هایی روبه‌جلو بردارد، این خبر قطعا ناامیدکننده خواهد بود. به‌هرحال باید صبر کنیم و ببینیم که در زمان عرضه‌ی اثر، ناتی‌داگ چطور بازی‌ای را برای ما ترتیب داده است.

The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده