// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

خبر جدایی GeT_Right از تیم NiP رسما تایید شد

سازمان سوئدی NiP طی اعلامیه‌ای خبر داد که کریستوفر السوند معروف به GeT_RiGhT دیگر عضو تیم Counter Strike: Global Offensive این مجموعه نیست.

کریستوفر السوند ۲۹ ساله یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان حرفه‌ای بازی Counter Strike است که از سال ۲۰۰۷ تا این لحظه به عنوان بازیکن حرفه‌ای در بازی فعالیت داشته است. این بازیکن از سال ۲۰۱۲ عضو اصلی تیم NiP بوده و یکی از افرادی بوده است که نقش مهمی در تشکیل تیم Counter Strike: Global Offensive مجموعه داشته است. تیم Ninjas in Pyjamas در دو سال اول فعالیتش در بازی CS:GO تسلط خوبی را بر بازی داشت و در آن دوره رکود قابل توجه ۸۷ پیروزی پیاپی را ثبت کرده است.

این بازیکن افسانه‌ای در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ عنوان بازیکن سال را به خود اختصاص داده است و در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نیز در بین ۲۰ بازیکن برتر سال قرار گرفت که به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و هجدهم جای گرفت. ولی بعد از آن شاهد افت شدید این بازیکن بودیم که دلیل اصلی آن می‌تواند بالا رفتن سن او باشد.

در ماه ژوئن سازمان NiP اعلام کرد که به دنبال یک جایگزین مناسب برای GeT_RiGhT است؛ کسی که با عقد یک قرارداد طولانی مدت تیم را همراهی کند. مسابقات StarLadder Major قرار بود آخرین حضور حرفه‌ای کریستوفر السوند به عنوان بازیکن تیم NiP باشد که به دلیل پیدا نشدن جایگزین مناسب، این بازیکن در دو رویداد BLAST Pro Series Moscow و V4 Future Sports Festival تیم را همراهی کرد.

با جدایی GeT_RiGhT از تیم NiP این مجموعه بایستی قبل از شروع مسابقات DreamHack Masters Malmö که در ماه اکتبر پیگیری خواهد شد، بازیکن جایگزین را معرفی کند. اینطور که پیدا است سازمان Ninjas in Pyjamas در حال حاضر جایگزین مورد نظر خود را پیدا کرده است و در روزهای آتی لیست بازیکنان خود را تکمیل و منتشر خواهد کرد.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده