// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر ۶ دقیقه‌ای از گیم پلی The Last of Us Part 2 منتشر شد

در ادامه رونمایی از تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که ماجراجویی الی و دینا را نشان می‌دهد.

سه‌شنبه شب بود که در جریان قسمت سوم برنامه State of Play، تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II مشخص شد. این بازی در تاریخ دو اسفند ماه (۲۱ فوریه ۲۰۲۰) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین در ادامه مشخص شد که تعدادی از رسانه‌های مختلف هم توانسته‌اند سه ساعت از بازی را تجربه کنند و نظرات خود را امروز بعد از ظهر منتشر کردند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در راستای اعلام تاریخ انتشار و تجربه‌ی رسانه‌ها، Playstation Access ویدیویی ۶ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. در جریان ویدیو منتشر شده شاهد ماجراجویی الی و دینا در محیط‌های برفی هستیم که به‌نظر می‌رسد اوایل بازی است. همچنین مورد دیگری که این ویدیو را جالب کرده است، این است که از تفاوت‌های این نسخه با نسخه‌های پیشین گفته می‌شود.

جدا از این مورد، رسانه‌ها به تمجید و تعریف از The Last of Us Part 2 پرداخته‌اند و آن را یک بازی جاه‌طلبانه و سرگرم کننده نامیده‌اند. برای مثال گیم‌اینفورمر مدعی شده که این بازی کامل‌ترین محصولی است که تابه‌امروز ناتی‌ داگ آن را توسعه داده است و تنوع دشمنان و هوش‌مصنوعی آن‌ها واقعا خوب طراحی شده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی The Last of Us 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده