// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بازگشت Evil Geniuses به میادین حرفه‌ای بازی CS:GO بعد از هفت سال

مجموعه ورزش الکترونیک Evil Geniuses اولین حرکت خود را در جهت ورود به بخش حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive و تشکیل تیم انجام داد.

سازمان Evil Geniuses که به اختصار EG نامیده می‌شود، یکی از مجموعه‌های فعال در ورزش الکترونیک است که به واسطه فعالیت در میادین رقابتی بازی‌هایی مانند Dota 2 در منطقه آمریکای شمالی مطرح شده است. این مجموعه ساعاتی قبل از شروع مسابقات ESL One: New York 2019 خبر جذب بازیکنان تیم NRG را مطرح کرده است و قرار است بازیکنان تیم NRG بعد از پایان این مسابقات به عنوان بازیکنان تیم EG در رشته کانتر استرایک فعالیت کنند.

مجموعه Evil Geniuses فعالیت خود در ورزش الکترونیک را از سال ۱۹۹۹ شروع کرده است و به عنوان نماینده منطقه ایالات متحده آمریکا در رشته‌های مختلف esports حضور داشته است. این مجموعه از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در بازی Counter Strike فعالیت داشته است که بیشتر فعالیت مجموعه به نسخه CS 1.6 بازمی‌گردد.

بازیکنان تیم ان آر جی

اخیرا سازمان‌های ورزش الکترونیک مختلفی که در آمریکای شمالی فعالیت دارند به دنبال جذب بازیکنان مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive بوده‌اند که در بین آن‌ها هیچ وقت اسمی از مجموعه EG برده نمی‌شد. سازمان‌هایی مانند Dignitas ،Misfits ،100 Thieves و TSM از جمله مواردی به شمار می‌روند که به دنبال بازیکن و موقعیت مناسب جهت ورود به بخش حرفه‌ای بازی کانتر استرایک هستند.

دانلود از آپارات

سازمان EG پیش از این در سال ۲۰۱۴ قصد عقد قرارداد با بازیکنان تیم iBUYPOWER را داشت که به واسطه آن می‌توانست تیم کانتر استرایک خود را راهی میادین بین‌المللی کند. ولی به دلیل انتشار خبر تبانی، این اتفاق هرگز رخ نداد. با این حال همیشه شایعاتی مبنی بر اینکه مجموعه Evil Geniuses به دنبال یک تیم خوب برای بازگشت به بازی کانتر استرایک بوده است، وجود داشت که این بار به حقیقت تبدیل شد.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده