نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

پوسترهای جدید فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد

پوسترهایی باکیفیت از فیلم مورد انتظار Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: تیر خلاص) با محوریت معرفی شخصیت‌های جدید این فیلم منتشر شد.

پوسترهایی باکیفیت از فیلم مورد انتظار Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: تیر خلاص) منتشر شده است که در این پوسترها علاوه بر شخصیت‌های قدیمی، شخصیت‌های جدیدی که در این قسمت حضور دارند نیز معرفی شده‌اند.

پوسترهای منتشرشده جدید از فیلم Zombieland: Double Tap را در پایین مشاهده می‌کنید:

Zombieland: Double Tap

کارگردانی دنبالهٔ فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) را بار دیگر روبن فلیشر بر عهده خواهد داشت و پال ورنیک و رت ریس که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland محصول سال ۲۰۰۹ را بر عهده داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله آن را نیز بر عهده دارند. گوین پولون نیز بار دیگر تهیه‌کنندگی پروژهٔ جدید را عهده‌دار خواهد بود. داستان قسمت جدید باز هم حول محور چهار شخصیت اصلی فیلم ابتدایی خواهد بود؛ این مرتبه نیز این چهار شخصیت باید بتوانند در دنیای تغییریافتهٔ زامبی‌ها زنده بمانند. جالب اینجا است که پس از گذشت چند سال، جمعیت زامبی‌ها کمتر شده است و همین موضوع باعث بی‌حوصلگی شخصیت‌های اصلی داستان می‌شود. از نکات دیگر داستان قسمت دوم فیلم Zombieland، حضور یک شخصیت جدید است که همراه شخصیت ویچیتا با نقش‌آفرینی اما استون و لیتل راک با نقش‌آفرینی ابیگیل برسلین در فیلم ابتدایی، به دنبال یک نقشهٔ نجات اساسی هستند. بار دیگر سفر جاده‌ای شخصیت‌ها را شاهد خواهیم بود و البته شخصیت‌ها با نژاد جدیدی از زامبی‌ها مواجه می‌شوند که از آن‌ها به‌عنوان سوپرزامبی نام برده می‌شود که بسیار بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته جهنده‌تر از زامبی‌های معمولی قسمت ابتدایی هستند.

فیلم Zombieland با بودجه‌ای معادل ۲۳.۶ میلیون دلار تولید شد و در سال ۲۰۰۹ روی پرده رفت. این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار خوب از سوی منتقدان، در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۱۰۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) سود بسیار خوبی از ساخت و انتشار این فیلم به‌دست آورد.

جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اِما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون و رزاریو داوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده