// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵

تیم FaZe رسما از اضافه شدن Coldzera به این مجموعه خبر داد

تیم FaZe Clan قرارداد خود با مارسلو دیوید معروف به coldzera را تکمیل کرد و این بازیکن کانتر استرایک ساعاتی قبل به صورت رسمی از تیم MIBR جدا شد.

مارسلو دیوید که بیشتر با نام coldzera شناخته می‌شود یکی از بهترین بازیکنان بازی Counter Strike: Global Offensive است که تا به امروز دو مرتبه به عنوان بهترین بازیکن سال شناخته شده است. چندی پیش این بازیکن خبر غیرفعال شدن خود در تیم MIBR را منتشر کرد و شایعات مختلفی در مورد جدایی این بازیکن ۲۴ ساله از تیم برزیلی شنیده شد. ساعاتی قبل دو مجموعه ورزش الکترونیک FaZe و MIBR خبر قطعی شدن قرارداد coldzera با تیم FaZe را اعلام کردند.

تیم FaZe اخیرا تغییرات زیادی را تجربه کرده است و بعد از جدایی Guardian و NEO از تیم Counter Strike مجموعه، حضور coldzera می‌تواند تاثیر زیادی را در تیم داشته باشد. این در حالی است که از این به بعد NiKo وظیفه رهبری تیم در داخل بازی را بر عهده می‌گیرد. لازم به ذکر است که هلوی ساوکینز ۱۸ ساله که بیشتر با نام مستعار broky شناخته می‌شود برای تکمیل لیست بازیکنان تیم به صورت آزمایشی آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

مارسلو دیوید کلدزرا

چندی پیش coldzera و NiKo به همراه YNk که وظیفه مربی‌گری تیم FaZe را دارد به صورت آزمایشی در یکی از مسابقات دیده شده بودند که همین موضوع شایعات زیادی را مبنی بر حضور مارسلو دیوید در این تیم به راه انداخت. در حال حاضر coldzera در نیویورک حضور پیدا کرده است و به زودی اولین بازی خود را با تیم جدیدش تجربه می‌کند.

اولین حضور تیم FaZe Clan با بازیکنان جدید در مسابقات بین‌المللی امروز اتفاق خواهد افتاد. این تیم ساعت ۲۲:۰۵ امشب قرار است اولین بازی خود را در مسابقات ESL One: New York 2019 تجربه کند. تیم FaZe در این رویداد در گروه B قرار دارد و با تیم‌های Astralis ،NRG Esports و OpTic Gaming هم گروه است. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات ESL One می‌توانند از امروز از طریق کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتوب تمامی بازی‌ها را به صورت زنده دنبال کنند.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده