// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

ترکیه به عنوان میزبان مسابقات ۵۰۰ هزار دلاری بازی کانتر استرایک معرفی شد

فصل جدید مسابقات StarLadder در بازی Counter Strike: Global Offensive با تغییراتی که در فرمت برگزاری خود داشته است به میزبانی کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار مسابقات محل برگزاری هشتمین فصل مسابقات StarSeries i-League بازی Counter Strike: Global Offensive با تغییر همراه شده است. تیم برگزاری مسابقات طی اعلامیه‌ای خبر میزبانی کشور ترکیه از هشتمین فصل مسابقات خود را منتشر کرده است. مجموع جوایز رویداد ۵۰۰ هزار اعلام شده است و مرحله اصلی مسابقات با حضور شانزده تیم مطرح بازی کانتر استرایک پیگیری خواهد شد.

در این بین فرمت مسابقات نیز با تغییرات همراه بوده است و دیگر خبری از مرحله سوئیسی نخواهد بود. مرحله اول مسابقات قرار است شامل دو گروه هشت تیمه باشد و تیم‌ها در فرمتی دو حذفی با یکدیگر رقابت کنند. از هر گروه چهار تیم به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند. دو تیم برتر هر گروه به بخش برنده‌ها (Upper Bracket) و تیم‌های سوم و چهارم به بخش بازنده‌های (Lower Bracket) مرحله دوم راه پیدا می‌کنند. تیم‌های پنجم تا هشتم نیز در همان مرحله گروهی از دور مسابقات حذف می‌شوند. مرحله دوم مسابقات به صورت دو حذفی پیگیری خواهد شد. تمامی بازی‌های هشتمین فصل تورنمنت StarSeries i-League به صورت best-of-three برگزار می‌شوند.

از مجموع شانزده تیمی که راهی مرحله اصلی مسابقات خواهند شد، دوازده تیم به صورت مستقیم و توسط تیم برگزاری مسابقات انتخاب و به مرحله اصلی دعوت خواهند شد. چهار تیم دیگر بایستی با شرکت در مراحل مقدماتی که فقط برای مناطق اروپا، برزیل و چین برگزار می‌شوند، مسیر خود را تا رسیدن به مرحله اصلی مسابقات StarSeries i-League بپیمایند. هنوز هیچ‌کدام از تیم‌های مرحله اصلی مسابقات به طور رسمی معرفی نشده‌اند ولی تیم برگزاری خبر از حضور هفت تیم برتر رنکینگ بازی کانتر استرایک در این رویداد داده است. مرحله اصلی مسابقات قرار است از ۲۹ مهر ماه شروع شود و کشور ترکیه به مدت هفت روز میزبانی رویداد را بر عهده دارد.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده