نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۳

Malignant نام فیلم ترسناک بعدی جیمز وان است؛ شروع مراحل فیلمبرداری

جیمز وان با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم ترسناک و جدید خود با نام Malignant خبر داده است.

مدتی پیش بود که تایید شد جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است، اما اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه منتشر نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این پروژه آغاز و از نام آن پرده‌برداری شده است. جیمز وان با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم ترسناک جدید خود خبر داد و اعلام کرد که این پروژه قرار است Malignant نام داشته باشد. این فیلم قرار است دهمین فیلمی باشد که وان کارگردانی آن را بر عهده دارد که روز گذشته اولین روز فیلمبرداری آن تکمیل شده بود و در تصویری که منتشر شده، تنها کلاکت فیلمبرداری، نام و لوگوی فیلم قابل مشاهده است:

فیلم Malignant

آنابل والیس، مدی هسن، جورج یانگ، جیک ایبل، میکلوئی برایانا وایت و جاکین مک‌کنزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وان درواقع این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو خواهد ساخت. این فیلم ترسناک توسط استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد. بودجه ساخت فیلم ترسناک جدید وان توسط استودیوهای حامی فیلم‌های مستقل تأمین خواهد شد که بخشی از بازار اکران این فیلم از جمله کشور چین را نیز در اختیار خواهند داشت و شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما وظیفه اکران فیلم جدید وان را در دیگر مناطق جهان بر عهده خواهند داشت.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Malignant در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که این فیلم ترسناک در سال ۲۰۲۰ اکران شود. همچنین انتظار می‌رود که پس از این پروژه وان برای کارگردانی دنباله فیلم Aquaman نیز بازگردد که دنباله فیلم آکوامن برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده