نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

کامرون کاف و جونا-هاور کینگ گزینه‌های بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid

والت دیزنی در حال گرفتن تست بازیگری از کامرون کاف و جونا-هاور کینگ برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid است.

ماه تیر امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هری استایلز، بازیگر فیلم Dunkirk (دانکرک) و خواننده سابق گروه One Direction (وان دایرکشن)، در حال مذاکره با شرکت والت دیزنی برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) است، اما در ادامه او پیشنهاد بازی در این نقش را رد کرد تا دیزنی جستجو برای یافتن بازیگر دیگر را از سر بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو گزینه احتمالی دیزنی برای بازی در نقش شاهزاده اریک مشخص شده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی در حال گرفتن تست بازیگری از کامرون کاف، بازیگر سریال Krypton (کریپتون) و جونا-هاور کینگ، بازیگر فیلم A Dog's Way Home (مسیر بازگشت یک سگ به خانه)، برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid است و یکی از این دو نفر احتمالا به‌عنوان بازیگر این نقش انتخاب خواهد شد. 

کامرون کاف و جونا-هاور کینگ

پیش از این اعلام شده بود که هلی بیلی در نقش اریل، ملیسا مک کارتی برای بازی در نقش شرور و منفی اورسولا، خاویر باردم در نقش شاه ترایتن، آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل و جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Little Mermaid حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. با این حال، انتخاب بیلی جنجال زیادی به پا کرده بود که هنوز بسیاری به این انتخاب اعتراض دارند. راب مارشال، کارگردان فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، وظیفه کارگردانی فیلم The Little Mermaid براساس فیلمنامه‌ای از دیوید مگی، را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده و مراحل فیلمبرداری آن از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

آلن منکن و لین-منوئل میرندا وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال را بر عهده خواهند داشت که این دو وظیفه دارند تا ضمن بازسازی چند آهنگ انیمیشن کلاسیک آن، آهنگ‌های جدیدی را نیز بنویسند و ضبط کنند. دیوید مگی، نویسنده فیلمنامه فیلم Mary Poppins Returns، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Little Mermaid را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده