نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

روند ساخت بازی John Wick Hex به اتمام رسیده است

در کمتر از یک ماه به عرضه بازی John Wick Hex، سازنده آن اعلام کرد که مراحل ساخت اثر به اتمام رسیده و به اصطلاح بازی گلد شده است.

چند ماه پیش بود که یک بازی ویدیویی براساس مجموعه جان ویک برای طرفداران بیشمار آن معرفی شد. در بازی اکشن استراتژی John Wick Hex باید با کنترل شخصیت جان ویک، برای تک تک حرکات و کار‌هایی که در بازی انجام می‌دهید برنامه‌ریزی کنید و با استراتژی مناسبی به نبرد با دشمنان بروید. نکته مثبت و جالب این است که تیم سازنده بازی برای طراحی حرکات جان ویک از فیلم‌های او نیز الهام گرفته‌ است. حال در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعات منتشر شده، در فاصله کمتر از یک به زمان انتشار بازی کار ساخت آن به اتمام رسیده است.

همان‌طور که احتمالا با خبر هستید مایک بیتل و استودیوی بیتل گیمز مسئول ساخت بازی هستند و استودیوی گود شپرد اینترتینمنت نیز وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. بیتل به‌واسطه تولید بازی‌هایی چون Thomas War Alone و Subsurface Circular توانسته در بین اهالی بازی‌های ویدیویی نامی برای خود دست‌وپا کند.

در بازی استراتژی John Wick Hex گیمر با مکانیزم اشاره و کلیک حرکات شخصیت اصلی را کنترل می‌کند. در بازی زمانی که با دشمنی مواجهه می‌شوید، همانند بازی XCOM، گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از بین آنها بهترین حرکت را انتخاب کنید.

دشمنان بازی دارای یک خط زمانی خاص هستند که به شما این امکان را می‌دهد زمان حمله آنها را متوجه شوید؛ این می‌تواند به گیمر کمک کند که در کمترین زمان بهترین تصمیم را برای مقابله با دشمنان بگیرد. در بازی John Wick Hex شما می‌توانید به‌صورت مخفی کاری پیش بروید یا با تک‌تک موجودات مبارزه کنید؛ این تصمیم کاملا به گیمر بستگی دارد.

بازی John Wick Hex طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در تاریخ ۱۶ مهر (هشت اکتبر) به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک برای کاربران پی سی روانه بازار شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر شما جان ویک در سبک استراتژی نیز می‌تواند موفق ظاهر شود و نظر مثبت طرفداران و منتقدین را جلب کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده