// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر جدید Children of Morta با محوریت گیم پلی بازی روی ایکس باکس وان منتشر شد

در جریان جدیدترین قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس، تریلر جدیدی از Children of Morta منتشر شد که گیم‌پلی نسخه ایکس باکس وان را نشان می‌دهد.

بازی Children of Morta چندی پیش برای کامپیوتر عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران دریافت کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و قسمت جدید اینساید ایکس باکس، تریلر تازه‌ای از ساخته دد میج (Dead Mage) به‌تصویر کشیده شد که تریلر بازی فرزندان مورتا با محوریت گیم‌پلی و عرضه بازی روی ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است.

Children of Morta روایت‌گر داستان خانواده‌ برگسونز است که با پلیدی و تاریکی مبارزه می‌کنند، اما تیم سازنده تمرکز اصلی خود را روی روابط خانوادگی گذاشته است؛ خانواده‌ای که اعضای آن سعی دارند در سخت‌ترین شرایط ممکن، کنار یکدیگر باقی بمانند و مشکلات را حل کنند. ازنظر گیم‌پلی هم فرزندان مورتا دارای کاراکترهای متفاوتی است که با پیشروی در بازی آن‌ها را‌ آزاد خواهید کرد.

هر کاراکتر مکانیزم مبارزه‌ای مخصوص‌به خود را دارد و با کسب امتیاز، می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. این در حالی است که یک سیستم ارتقای کلی هم برای کل اعضای خانواده برگسونز درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی نسخه ایکس باکس وان بازی Children of Morta را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که پورت کنسولی بازی در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

فرزندان مورتا توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Children of Morta، ساخته استودیو Dead Mage، یک تجربه منحصر‌به‌فرد است که هویت خاص خودش را مخصوصا در زمینه‌های طراحی بصری و روایت داستان دارد. گیم‌پلی بازی با اینکه برپایه یک سری فرمول‌های استفاده‌شده در سایر بازی‌ها بنا شده اما کاملا سرگرم‌کننده است و حتی با وجود شکست‌های متوالی هم همیشه انگیزه‌های کافی برای ادامه دادن بازی را خواهید داشت. با اینکه ۶ شخصیت طراحی‌شده برای بازی مخصوصا در حالت تک‌نفره همگی به یک اندازه جذاب و قابل استفاده نیستند ولی به‌عنوان یک تجربه کلی، Children of Morta اثری است که خیلی راحت می‌تواند جایی در دل علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی باز کند و ساعت‌های طولانی، سفری پرپیچ و خم از جنس این نوع سرگرمی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده