// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

از طرح روی جلد بازی Final Fantasy VII Remake رونمایی شد

اسکوئر انیکس از طرح روی جلد بازی Final Fantasy VII Remake رونمایی کرد که شباهت‌های بسیار زیادی به نسخه عرضه شده بازی اصلی در غرب دارد.

قسمت اول بازی Final Fantasy VII Remake در اسفند ماه به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، به‌همراه حساب کاربری پلی استیشن در توییتر، تصویر روی جلد بازی را منتشر کردند.

با منتشر شدن طرح روی جلد بازی Final Fantasy 7 Remake، کاربرانی که نسخه‌ی پیشین را تجربه کرده یا تصویر روی جلد آن را دیده بودند، متوجه وجود شباهت‌هایی در تصویر نسخه ریمیک شدند. درواقع طرح روی جلد نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 همان تصویری است که روی نسخه غربی بازی اصلی قرار داشت، اما با ظاهری جدید طراحی شده است. اسکوئر انیکس با انجام این کار سعی کرده است حس نوستالوژی را در کاربران به‌وجود بیاورد.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول بازی Final Fantasy VII Remake هم می‌توان‌به اطلاعات منتشر شده آن در توکیو گیم شو ۲۰۱۹ اشاره کرد. برای آن دسته از کاربرانی که به‌دنبال تجربه بازی با ساختار قدیمی آن هستند، می‌توانند از حالت کلاسیک در مبارزات استفاده کنند. Final Fantasy 7 Remake در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس) عرضه می‌شود.

طرح روی جلد Final Fantasy VII Remake


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده