نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۱

نسخه دموی بازی MediEvil در فروشگاه پلی استیشن ژاپن فاش شد [به‌روزرسانی: رسما تایید شد]

پس از اینکه چند روز پیش خبر به‌اتمام رسیدن بازی MediEvil اعلام شد، حال نسخه دموی این بازی برای مدت محدودی روی فروشگاه پلی استیشن ژاپن به اشتباه منتشر شد.

به‌روزرسانی: پس از فاش شدن نسخه‌ی دموی بازی، در جریان رویداد State of Play امشب سونی رسما انتشار نسخه دموی بازی روی فروشگاه پلی‌استیشن را تایید کرد

اگر از گیمرهای قدیمی هستید که سال‌های زیادی است بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهید، حتما با کنسول محبوب پلی استیشن 1 خاطره زیادی دارید. برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ بازی MediEvil برای این کنسول عرضه شد. این بازی یک اثر اکشن و هک اند اسلش تک‌نفره است که داستان سِر دنیل فورتسکی را درون یک امپراطوری قرون‌وسطایی به اسم گالومیر روایت می‌کند؛ کسی که می‌خواهد از هجوم بزرگ‌ترین دشمن به پادشاهی، جلوگیری کند و در این راه با دشمنان زنده و مرده‌ی زیادی روبه‌رو می‌شود. پس از اینکه سونی در رویداد PSX 2017 کار روی ساخت نسخه بازسازی این بازی را اعلام کرد، حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده نسخه دموی بازی را به اشتباه برای مدت کوتاهی روی فروشگاه پلی استیشن ژاپن قرار داد.

یکی از کاربران سایت ردیت متوجه این قضیه شد که نسخه آزمایشی بازی MediEvil روی وبسایت فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته است. علی‌رغم اینکه طولی نکشید تا سونی به این اشتباه خود پی ببرد و آن را سریع از فروشگاه خود حذف کند، اما کار از کار گذشته بود و در همین مدت زمان کوتاه افراد زیادی این نسخه را دانلود و نصب کردند. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد حجم دموی بازی حدود ۱۱.۱۶ گیگابایت است که برای نسخه آزمایشی حجم نسبتا بالایی محسوب می‌شود.

باتوجه به اینکه تا شروع قسمت جدید برنامه State of Play زمان زیادی باقی نمانده، به‌نظر می‌رسد سونی در نظر دارد این نسخه از بازی MediEvil را طی آن به‌صورت رسمی برای طرفداران خود عرضه کند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است نسخه بازسازی بازی MediEvil در تاریخ سه آبان (۲۵ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن 4 روانه بازار شود. شما نیز اگر نسخه اصلی بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در مورد بازی و عرضه نسخه بازسازی آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده