// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بات ها به فصل یازدهم بازی Fortnite می‌آیند

اپیک گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که در راستای بهبود بخشیدن به سیستم Matchmaking بازی Fortnite، بات‌ها را راهی فصل یازدهم این بازی می‌کند.

یکی از مواردی که در بعضی از بازی‌های چندنفره مشاهده می‌شوند، وجود بات یا همان هوش مصنوعی است تا کاربران تازه‌وارد بتوانند ازاین‌طریق تجربه‌ی بهتری را کسب کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، به‌تازگی اعلام کرده است که هوش‌مصنوعی به‌زودی به سیستم Matchmaking بازی Fortnite اضافه می‌شود.

زمانی‌که آپدیت بعدی بازی فورتنایت در دسترس قرار بگیرد، شاهد اعمال تغییراتی روی سیستم Matchmaking هستیم که این بخش را بهبود می‌بخشد. ازاین‌پس کاربران باتوجه‌به توانایی و مهارتی که دارند، درکنار یکدیگر در دل بازی قرار می‌گیرند. این مورد باعث می‌شود تا بازی‌ها ساختار عادلانه‌تری نسبت‌به قبل داشته باشند. باتوجه‌به سیستم عرضه آپدیت‌های فورتنایت، از امروز تا پنجشنبه احتمال دارد به‌روزرسانی 10.40 فورتنایت عرضه شود و این قابلیت به بازی اضافه شود.

این در حالی است که با آغاز فصل یازدهم، بات‌ها به بازی اضافه می‌شوند. بات‌ها دقیقا رفتاری همانند سایر بازیکن‌ها خواهند داشت. اپیک گیمز آن‌ها را در بازی اضافه می‌کند تا کاربران تازه‌وارد بتوانند تجربه‌ی بهتری را کسب کنند. همچنین رفته رفته و زمانی‌که مهارت شما در بازی بالاتر رفت، شاهد بات‌های کمتری در بازی خواهید بود. به‌عبارتی هوش‌مصنوعی برای بالا بردن مهارت بازیکن‌های جدید درنظر گرفته شده است.

در انتها اپیک گیمز اعلام کرده که بازخوردها و خروجی سیستم Matchmaking جدید را تحت نظر خواهد داشت تا بتواند مشکلات را رفع کرده و این سیستم را کامل‌تر کند. هنوز تاریخ انتشار فصل یازدهم فورتنایت مشخص نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که از اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر ماه) شاهد آغاز این فصل باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده