نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر جدید بازی Marvel's Avengers به معرفی کاراکتر بلک ویدو می‌پردازد

پس از شخصیت‌هایی همچون کاپیتان آمریکا، آیرون من و هالک، تریلر جدید بازی اونجرز سراغ کاراکتر بلک ویدو رفته است.

پس از کاراکترهای کاپیتان آمریکا، آیرون من و هالک، حالا نوبت به‌کاراکتر بلک ویدو رسیده تا با یک تریلر کوتاه، با جزئیات بیشتر به‌دنبال‌کنندگان بازی Marvel's Avengers نمایش داده شود. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی اسکوئرانیکس همراه با استودیوهای کریستال داینامیکس و ایداس مونتریال که به‌ترتیب وظیفه‌ی نشر و ساخت بازی را برعهده دارند، این تریلر کوتاه را در صفحه‌ی توییتر بازی به‌اشتراک گذاشته‌اند. در این تریلر، لباس و خصوصیات ظاهری ناتاشا رومانوف یا همان بلک ویدو را تماشا می‌کنیم که واقعا هم برای خلق این کاراکتر، مثل دیگر کاراکترهای بازی از جمله آیرون من، از جزئیات بسیار زیادی استفاده شده است.

وینسنت ناپولی که رهبری تیم طراحی مبارزات بازی را عهده‌دار است، درباره‌ی خصوصیات خصوصیات سبک مبارزه‌ی شخصیت بلک ویدو اعلام کرده که گیمرها با این کاراکتر در طول نبردها، نقطه‌ضعف‌هایی متعددی را برای دشمن ایجاد خواهند کرد یا اگر هم ایجاد نکنند، با استفاده از لوازم مختلف و پیشرفته‌ای که رومانوف از آن‌ها بهره می‌برد، نقطه‌ضعف‌های دشمن را شناسایی کرده و در مبارزه روی آن‌ها متمرکز خواهد شد. مجهز بودن بلک ویدو به‌ابزارآلات جاسوسی مختلف و توانایی او در اجرای حرکات آکروباتیک گوناگون از مواردی بود که در نمایش طولانی گیم‌پلی بازی هم به‌چشم می‌خورد. ناپولی در صحبت‌های خود تاکید می‌کند که فارغ از روشی که گیمرها برای مبارزه با همراه با رومانوف انتخاب می‌کنند، تجربه‌ی بازی در نقش او همیشه خاص و جذاب خواهد بود.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر کوتاه و جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده