نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بسته‌های الحاقی بازی Batman Arkham Knight به محتوای رایگان فروشگاه اپیک اضافه شدند

پس از رایگان شدن سه گانه‌ی Batman Arkham در فروشگاه اپیک، اکنون نوبت به بسته‌های الحاقی آخرین نسخه از این مجموعه رسیده تا به رایگان در دسترس قرار گیرند.

چندی پیش اعلام شد که برای مدتی محدود، سه گانه‌ی Batmam Arkham و Lego Batman به صورت رایگان در اختیار کاربران فروشگاه اپیک قرار خواهد گرفت. این خبر با اینکه باعث خوشحالی بسیاری از علاقه‌مندان شخصیت بتمن شد، اما با این حال، برخی از افراد نسبت به رایگان نشدن بسته‌های الحاقی آخرین نسخه از سه گانه‌ی Batman Arkham یعنی نسخه‌ی Arkham Knight، شکایت داشتند. این قضیه زمانی نمود بیشتری پیدا کرد که بسته‌های الحاقی این بازی به صورت جداگانه نیز در فروشگاه اپیک در دسترس نبودند و کسانی که علاقه داشتند تا نسخه‌ی کامل این اثر را تجربه کنند، باید از طریق فروشگاه استیم اقدام و پول بیشتری پرداخت می‌کردند. برخی از بسته‌های الحاقی بازی Batman Arkham Knight از لحاظ داستانی بسیار حائز اهمیت هستند و برخی دیگر لباس‌های بسیار جذابی را برای بتمن و یارانش و نسخه‌های متعددی از بتموبیل را به بازی اضافه می‌کنند. مسلما کسانی که اکنون و پس از گذشت ۴ سال از انتشار بازی قصد تجربه‌ی آن را دارند، به دنبال تجربه‌‌ای کامل می‌گردند و نبود این بسته‌های الحاقی جذاب، مشکل بزرگی محسوب می‌شود.

حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که تمامی بسته‌های الحاقی بازی Batman Arkham Knight نیز به رایگان در اختیار هواداران قرار گرفته است تا ارزش محتوای رایگان مربوط به بتمن فروشگاه اپیک، بیش از پیش شود. فهرست این بسته‌های الحاقی به شرح زیر است:

  • Batgirl: A Matter of Family: بسته‌ای الحاقی با داستانی کامل که توسط سازندگان بازی Batman Arkham Origins یعنی Warner Bros Montreal ساخته شده است.
  • Harley Quinn: محتوای داستانی کوتاه.
  • Red Hood: محتوای داستانی کوتاه.
  • NightWing: GCPD Lockdown: محتوای داستانی کوتاه.
  • Catwoman’s Revenge: محتوای داستانی کوتاه
  • Robin: Flip of a Coin: محتوای داستانی کوتاه.
  • Season of Infamy: شامل ماموریت‌های داستانی بسیار زیاد در بازی اصلی که به داستان شخصیت‌هایی مانند مستر فریز، Mad Hatter ،Ra’s al Ghul و کیلر کراک پایان می‌دهد.
  • لباس‌های بسیار زیاد برای بتمن و یاران او و نسخه‌های متعدد از بتموبیل به همراه مسیر‌های مسابقه‌ی جدید.

نظر شما راجع به رایگان شدن بسته‌های الحاقی بازی Batman Arkham Knight چیست؟ آیا از فرصت استفاده کرده‌اید و سه گانه‌های Batman Arkham و لگو بتمن را دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Game Watcher
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده