// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳

تصاویر مرموز منتشرشده از بازی The Last of Us Part II از حضور جول در تریلر جدید آن خبر می‌دهند

نیل دراکمن تصاویری مرموز و مرتبط با بازی The Last of Us Part II را تحویل طرفداران داده که هرکدام شیئی متعلق به یکی از کاراکترهای شناخته‌شده این اثر را نشان می‌دهند.

چاقوی اِلی، چکش آنا (شخصیت معرفی‌شده در تریلر دوم بازی)، دست‌بند دینا و در آخر، ساعت مچی به‌خصوصی که جول در افتتاحیه‌ی به‌یادماندنی بازی The Last of Us آن را از دختر خود گرفته بود؛ این‌ها چهار شیئی هستند که در کلیپ‌هایی بسیار کوتاه با نسبت تصویر مربعی که توسط ناتی داگ و افرادی همچون تروی بیکر یا نیل دراکمن پخش شده‌اند، دیده می‌شوند. بسیاری از طرفداران بعد از دیدن این تیزرها که از نظر فرم و نحوه‌ی ارائه شباهت زیادی به تیزرهای مرموز بازی Death Stranding پیش از پخش تریلر رونمایی از تاریخ انتشار آن دارند، دیگر شکی ندارند که در تریلر بعدی بازی که طی سومین قسمت از برنامه‌ی State of Play پخش می‌شود، می‌توانند حداقل هر چهار کاراکتر گفته‌شده را ببینند؛ تریلری که باتوجه‌به شایعه‌ها پس از نزدیک به سه سال انتظار، بالاخره از تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی The Last of Us 2 رونمایی می‌کند و هرکس که می‌خواهد فرصت تماشای زنده‌ی آن را از دست ندهد، باید راس ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه، دوم مهرماه سال ۱۳۹۸ (کمتر از بیست‌وچهار ساعت دیگر) به وقت ایران مشغول دیدن State of Play به‌صورت آنلاین باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید درنهایت تریلر جدید این اثر مورد انتظار چگونه از آب دربیاید و در صورت رونمایی شدن از تاریخ انتشار توسط آن، انتظار دارید زمان اعلام‌شده چند ماه از امروز فاصله داشته باشد؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده