نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

برادران وارنر با ویدیویی مرموز به بازی بتمن جدید اشاره می‌کند

به نظر می‌رسد که بازی جدید شعبه‌ی مونترال Warner Bros Games یک بازی بتمن با محوریت Court of Owls باشد.

این هفته، هواداران شخصیت محبوب شرکت DC Comics و یکی از پرطرفدارترین ابرقهرمانان دنیا یعنی بتمن، ۸۰ سالگی قهرمان خود را جشن گرفتند. روز جهانی بتمن طی سالیان گذشته به روز‌های مختلفی منتقل شده است و امسال در روز ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برگزار شد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی Warner Bros Montreal به همین مناسبت در حساب کاربری توییتر خود ضمن تبریک این روز، ویدیویی مرموز منتشر کرد که به نظر می‌رسد تا به بازی جدید این استودیو اشاره داشته باشد. این توییت علامت بتمن را روی یک ساختمان نشان می‌دهد ولی هر چند لحظه یکبار، تصویر با نمایش علامتی کات می‌خورد. شما می‌توانید این توییت را از طریق این لینک مشاهده کنید.

بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که این توییت مربوط به شایعه‌ای می‌شود که مدت‌ها است حول محور ساخته شدن یک بازی از روی گروه Court of Owls (سازمانی مخفی که به صورت پنهانی شهر گاتهام را کنترل می‌کند)‌ می‌چرخد. این حدس زمانی قوی‌تر می‌شود که نویسنده‌ی معروف داستان‌های کمیک یعنی اسکات اسنایدر، با هشتگ Be Ware The Court of Owls (از گروه Court of Owls بهراسید) به توییت Warner Bros Montreal واکنش نشان داد. این پاسخ البته خیلی زود پاک شد اما همان مدت کوتاه برای دامن زدن به هیجان‌ طرفداران کافی بود. از آن جایی که برنامه‌ی State of Play شرکت سونی نزدیک است و تا مراسم The Game Awards امسال نیز تنها چند ماه فاصله داریم،‌ به نظر می‌رسد که اکنون بهترین فرصت برای رونمایی از بازی جدید استودیوی Warner Bros Montreal است.

تا زمان رونمایی رسمی از بازی، بسیار سخت است که بتوان حدس زد این بازی چگونه می‌تواند باشد. داستان گروه the Court of Owls بسیار غنی است و کاملا پتانسیل ساخت اثری با محوریت آن وجود دارد. با توجه به این که چندی پیش نیز چند نفر از سازندگان بازی Batman Arkham Origins به ساخت بازی جدیدی اشاره کرده بودند، به نظر می‌رسد که واقعا بازی جدیدی از بتمن در حال ساخت است؛ اما برای تایید این نکته که بازی بر اساس داستان گروه Court of Owls ساخته خواهد شد یا خیر باید مدت زمان بیشتری صبر کرد. آخرین بازی از سری Batman Arkham، نسخه‌ی Knight بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و به نوعی پایان داستان بتمن را روایت می‌کرد. با این حال، بازی جدید می‌تواند مانند نسخه‌ی اوریجینز یک پیش در‌آمد باشد و بازیکنان را به سال‌های دورتر از روایت آخرین نسخه ببرد.

در دیگر اخبار مربوط به روز جهانی بتمن می‌خوانیم که این شخصیت در رویدادی به بازی فورتنایت اضافه شد و همچنین فروشگاه اپیک سه گانه‌ی Batman Arkham و Lego Batman را برای مدتی محدود رایگان کرده است

نظر شما راجع به ساخته شدن یک بازی دیگر از سری Batman Arkham چیست؟ آیا برای معرفی آن هیجان زده‌اید؟ به نظر شما گروه Court of Owls می‌تواند بستری مناسب را برای یک بازی ویدیویی با کیفیت با محوریت بتمن فراهم کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده