نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

اولین تصاویر پشت صحنه فیلم The Eternals آنجلینا جولی را نشان می‌دهد

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals منتشر شده که در آن‌ها شاهد حضور آنجلینا جولی، بازیگر نقش تینا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals (اترنالز) رسما آغاز شده است. به‌تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا آغاز شده که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. حال Mail Online اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم را منتشر کرده که در این تصاویر آنجلینا جولی، بازیگر نقش تینا با لباسی سفید رنگ قابل مشاهده است که وارد آب می‌شود و در تصویر دیگری ظاهرا مراسمی در حال برگزاری است. اگر در تصاویر بیشتر دقت کنید، جما چان، بازیگر نقش سرسی و بری کیوگن، بازیگر نقش درویگ، نیز دیده می‌شوند که تصویر خیلی واضحی از این دو بازیگر فعلا منتشر نشده است. با این حال، جزئیات خیلی زیادی از این صحنه منتشر نشده، اما می‌توان انتظار داشت که تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم The Eternals فاش شود که می‌تواند اطلاعات بهتر و دقیق‌تری را از این فیلم به ما بگوید. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، قرار است بازیگران بیشتری به این پروژه نیز اضافه شوند که احتمالا در ادامه شاهد معرفی بازیگران شرور و منفی فیلم خواهیم بود. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده خواهد داشت.

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده