// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰

بسته الحاقی Legends of the Bayou بازی Hunt Showdown در دسترس کاربران قرار گرفت

کاربران ایکس باکس وان هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی Legends of the Bayou بازی Hunt: Showdown را تجربه کنند.

در گذشته بازی Hunt: Showdown، ازطریق برنامه Xbox Game Preview در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفته بود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که این بازی از Xbox Game Preview خارج شده و به‌صورت رسمی در دسترس کاربران Xbox One قرار گرفته است.

همچنین در ادامه اعلام شده است که بسته الحاقی Legends of the Bayou هم برای کاربران ایکس‌باکس وان عرضه شده است. بسته الحاقی Legends of the Bayou شامل دو کاراکتر شکارچی لجندری جدید، دو سلاح خاص و ۵۰۰ عدد Blood Bonds می‌شود. دو شکارچی جدید بازی Bone Doctor و Weird Sister نام دارند که در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به بسته الحاقی Legends of the Bayou و بازی Hunt: Showdown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

علاقه‌مندان می‌توانند بسته الحاقی ذکر شده را به‌‌صورت جداگانه با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین اگر بازی Hunt: Showdown را ندارید، می‌توانید باندل این بازی را با قیمت ۴۴.۹۹ دلار خریداری کنید که شامل بازی اصلی و بسته الحاقی Legends of the Bayou است. این در حالی است که Hunt: Showdown به‌تنهایی ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. Hunt: Showdown نام یک بازی آنلاین چندنفره است که توسط استودیو کرایتک (Crytek) توسعه داده شده است و بازیکنان در نقش جایزه‌بگیرها وارد بازی می‌شوند.

در انتها مشخص شده است که کاربران ایکس باکس وان ایکس هم می‌توانند این بازی را روی رزولوشن 1080p با جزئیات بهتر محیطی مثل کیفیت بالاتر آب و سایر محیط‌ها تجربه کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده